سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبرداد: آماده سازی ۱۰ هزار کلاس درس برای سال تحصیلی جدید

فراهم کردن مقدمات ورود آموزه‌ها و سیاست‌های سند تحول بنیادین به مدارس

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش از آماده سازی ۱۰ هزار کلاس درس برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبرداد: آماده سازی ۱۰ هزار کلاس درس برای سال تحصیلی جدید

به گزارش خانه ملت، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جمع خبرنگاران گفت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جویای برنامه وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی و مدارس بودند که توضیحی درباره ورود و ثبت‌نام دانش‌آموزان، تامین نیروی انسانی و معلم، وضعیت فضا و تجهیزات و نحوه توزیع کتب درسی و قیمت‌های آن و همچنین نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان داده شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: مهمترین برنامه برای سال تحصیلی جدید، پیاده‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است زیرا مبنای عمل در نظام تعلیم و تربیت همین سند است.

فراهم کردن مقدمات ورود آموزه‌ها و سیاست‌های سند تحول بنیادین به مدارس

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شش خرده نظام دارد و از این خرده نظام‌ها ۶۵۰ برنامه استخراج شده که این برنامه‌ها در طول برنامه ششم و هفتم باید وارد مدارس شود.

حسینی بیان کرد: برنامه‌ها در سطح معاونت‌ها تدوین و به ادارات کل و مناطق 670 گانه آموزش و پرورش فرستاده شده است و از اول مهر این برنامه‌ها در قالب تلفیقی به شکل برنامه‌های دوره اول و دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم با تشکیل چهار میز در همین ارتباط وارد مدارس خواهد شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: در کنار تامین نیروی انسانی، ثبت نام، تهیه کتاب و آماده سازی ۱۰ هزار کلاس درس، مهمترین کار وزارت آموزش و پرورش، فراهم کردن مقدمات ورود آموزه‌ها و سیاست‌های سند تحول بنیادین به مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار