الهه حسن پور: برای آمادگی دانش آموزان در روزهای سخت بایدتلاش جمعی را بکار گرفت

تهران(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، از برگزاری هفتمین دوره کشوری المپیاد مهارت های امدادی هلال احمر(طرح دادرس) در اردوگاه باهنر خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
الهه حسن پور: برای آمادگی دانش آموزان در روزهای سخت بایدتلاش جمعی را بکار گرفت

الهه حسن پورمعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت: تیم دانش آموزان شهرستانهای استان تهران در هفتمین رقابت های کشوری طرح دادرس موفق به کسب مدال های طلاو نقره شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه دانش آموزان در سه سطح منطقه ،استان و کشوری به تفکیک جنسیت دختر و پسر در المپیاد حضور داشتند، تاکید کرد: دانش آموزان آماده در روزهای سخت شهرستانهای استان تهران از منطقه کهریزک به نمایندگی استان تهران توانستند در آیتم حمل مصدوم مدال طلای انفرادی کشور را از آن خود کنند، همچنین در آیتم بانداژ، پانسمان و خونریزی نیز به مدال نقره انفرادی دست یافتند.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این المپیاد را آموزش دانش آموزان برای مقابله در شرایط و روزهای سخت دانست و افزود: حفظ آرامش، پناه گیری صحیح، خروج ایمن، خود امدادی و در نهایت کمک رسانی به آسیب دیدگان و دگر امدادی از دیگر اهداف مورد نظر این المپیاد می باشد.

حسن پور آموزش و آماده سازی دانش آموزان را از وظایف همگانی دانست و تصریح کرد: باید برای آمادگی دانش آموزان در روزهای سخت تمام تلاش خود را بکار گرفت .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران کسب این عناوین را به دانش آموزان و فرهنگیان استان تبریک گفت و توفیق روزافزون آنها را در تمامی مراحل زندگی از خداوند منان خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار