آغازتحویل کتاب‌های درسی دانش‌آموزان ناحیه دو شهرری

شهرری(پانا)- تحویل کتاب‌های درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، یازدهم و دوازدهم دوره دوره متوسطه و پایه‌های هشتم و نهم و کتب درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان در آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری آغاز شد.

کد مطلب: ۹۴۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آغازتحویل کتاب‌های درسی دانش‌آموزان ناحیه دو شهرری

علیرضا نامداری کارشناس مسئول پشتیبانی و تدارکات اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در این رابطه اظهار داشت: کتابهای درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی مذکور، از طریق مدرسه محل تحصیل آنها که در سفارش دانش‌آموز قید شده، توزیع می‌شود.

او در ادامه افزود: در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل دانش‌آموز تا قبل از صدور حواله از منطقه به مدرسه، امکان اصلاح سفارش از طریق سامانه وجود دارد .

نامداری اذعان داشت :در صورت جابه‌جایی دانش‌آموز در سطح مدارس ناحیه و ثبت اطلاعات در مدارس مبدأ و مقصد، اطلاعات محل تحویل کتاب دانش‌آموز به طور خودکار در سامانه اصلاح و کتابهای درسی دانش‌آموز در مدرسه جدید تحویل می‌شود.

کارشناس مسئول پشتیبانی و تدارکات اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری خاطر نشان کرد: در صورت جابه‌جایی دانش‌آموز بعد از صدور حواله ازناحیه به مدرسه، کتابهای درسی دانش‌آموز، از طریق مدرسه محل تحصیل قبلی (محل ثبت سفارش اولیه) قابل تحویل است.

/خبرنگار:جواد تلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار