برگزاری جلسه شورای عالی سرمایه گذاری شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)-جلسه شورای عالی سرمایه گذاری شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار،معاون فنی و عمرانی ، بخشداران و شهرداران و اعضاءستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۲۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای عالی سرمایه گذاری شهرستان اسلامشهر

در این جلسه مسعود مرسلپور،فرماندار اسلامشهر در رابطه با طرح احداث کلینیک درد و سلامت سازی در اسلامشهر اظهار داشت: این کلینیک درمانی دو بخش دارد، اول توریست درمانی که با توجه به قرار گرفتن اسلامشهر در مسیر جنوب و جنوب شرق و بخشی از مرکز کشور و همچنین مسیرفرودگاه امام خمینی(ره)میتوان از این ایده استفاده کرد و دوم افراد می توانند در این کلینیک تحت نظر باشند و در صورت لزوم به بیمارستان منتقل شوند.

او در ادامه افزود: ایده کلینیک دردو سلامت یک کار ارزنده و یک برند ملی برای شهرستان اسلامشهر که از جهات مختلف حائز اهمیت است.

مزرعه کودک نیز پروژه ای بودکه برای اولین مرتبه توسط مجریان طرح مطرح و در مورد آن بحث و گفتگوبعمل آمد ورویکرد نوینی در بحث آموزش عنوان شد که در آن مواردی از جمله،ضرورت آموزش برای کودکان،پرورش خلاقیت، آشنایی با انواع حیوانات، آشنایی با گیاهان دارویی،ابزارآلات کشاورزی و کشت انواع گل آشنایی جهت دانش آموزان و نوجوانان را به همراه دارد.

درادامه جلسه،پیشنهاداتی برای سرمایه گذاری درسطح شهرستان اسلامشهرازجمله درطرحهای بسته بندی و چیپس میوه، تولید کود کشاورزی،شهرکهای انبار داری و گل و گیاه مطرح و مقرر شد موارد قانونی طرحهای مذکور بررسی و سپس اجرایی شود.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار