برگزاری نشست صمیمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با دانش آموزان

مشهد ( پانا) -– نشست صمیمی ریاست آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد بادانش آموزان این ناحیه صبح امروز در دبیرستان مصلی نژاد حضرت محمد (ص) برگزارشد.

کد مطلب: ۹۴۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

دراین جلسه که بامحوریت اگر من رئیس بودم برگزار شده بو ، دانش آموزان حاضر در جلسه خواسته های خود به عنوان یک دانش آموز را در قالب پیشنهاد ارائه کردند .

سید رضا خاتم پور مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک بابیان اینکه هرکجا از ظرفیت جوانان استفاده شد نتیجه اش موفقیت بود اظهار کرد: من امروز میخواهم از حرف ها وپیشنهادات دانش آموزان بهره ببرم زیرا معتقدهستم که جوانان سرمایه های این کشور هستند .امروز جوانان ماآمریکای جنایت کار را سرجایش نشاندند و ما هرگاه که به جوانان تکیه کردیم با کمک و تلاش آنان نهایتاً موفقیت نصیب مان شد .

خاتم پور در رابطه با هدف برگزاری این نشست گفت: برای اینکه بتوانیم شرایط را طوری تنظیم نماییم که مطابق میل شما دانش آموزان باشد و بتوانید بهتر درس بخوانید این نشست را برگزارکردیم .

وی افزود: طبق گفته مقام معظم رهبری اگر میخواهید که این کشور به سرانجام توفیق و موفقیت برسد هیچ راهی ندارید مگر اینکه از ظرفیت جوانان بهره ببرید.

خاتم پور با بیان اینکه امروز دشمن غرور جوانان ایرانی را نشانه گرفته است تصریح کرد: دشمن نمیخواهد که جوانان ایرانی بدانند که چه جایگاه والایی در جهان دارند . امروز ما با تلاش جوانان و اتکای به آنان توانسته ایم تا قدرت نظامی ، هسته ای ، فرهنگی و بازدارندگی خود را به سطح بالایی برسانیم.

در ادامه جلسه دانش اموزان پیشنهادات خود را ارائه کردند که به شرح زیر است:

من اگر رئیس بودم از شورای دانش اموزی و افرادی که در مسابقات رتبه اورده اند حمایت بیشتری می کردم ، به منظور دور کردن دانش اموزان از تک بعدی شدن بن های تخفیف برای خرید کتاب اهدا می کردم، مشارکت خود را با شهرداری در زمینه ایجاد فضای سبز در مدارس افزایش میدادم .

من اگر رئیس بودم نمی گذاشتم که دانش اموزان فقط مرا در همایش های بزرگ ببینند ؛ بلکه با آنان ملاقات های حضوری و صمیمی داشتم تا هرچه بیشتر از مشکلات مدارس آگاه شوم و در نهایت به عنوان یک رئیس به وعده های خود جامه عمل می پوشاندم .

نهایتا با بیان پیشنهادات توسط دانش اموزان و تاییدو قول رسیدگی توسط مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک، این جلسه به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار