پاسخ‌های جدید شهرداری درباره گزارش حسابرس شورا بررسی شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش مدیرکل مالی شهرداری پیشنهاد انتشار گزارش شهرداری و بررسی پاسخ‌های جدید را ارائه داد.

کد مطلب: ۹۴۲۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ‌های جدید شهرداری درباره گزارش حسابرس شورا بررسی شود

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی پس از استماع گزارش حسابرس شورا و گزارش محمدرضا زارعلی، مدیرکل مالی شهرداری تهران عنوان کرد: گزارش حسابرس بر اساس استدلال‌های مالی شهرداری ارائه شده است که این موارد در دی ماه ۹۷ به صورت گزارش نهایی به شورا ارسال شده است.

وی افزود: بخشی از مواردی که آقای زارعلی عنوان کرد جدید است و پاسخ به گزارش حسابرس بوده اما بخش دیگر از مطالب عنوان شده در گزارش قبلی وجود داشته و حسابرسان آن را نپذیرفته‌اند.

فراهانی خاطرنشان کرد: برخی از موارد عنوان شده باید مجددا مورد بررسی قرار بگیرد که یکی از تکالیف کمیته بودجه، بررسی مجدد این موارد است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به گزارش مدیر کل مالی شهرداری تهران پس از گزارش حسابرس شورا عنوان کرد: گزارش آقای زارعلی باید منتشر شود تا حقی از شهرداری ضایع نشود و شهرداری هم گزارش مکتوب را در پاسخ به حسابرس باید ارائه کند و کلیات آن را در صحن مصوب کنیم.

عضو شورای شهر تهران در پایان با ارائه پیشنهادی بیان کرد: پس از انتشار گزارش شهرداری باید به حسابرس دیگری یا حسابرس حاضر ماموریت داده شود تا پاسخ شهرداری را مجددا مورد بررسی قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار