مدیر طرح مدرسه سبز: سند راهبری محتواهای رسانه‌ای مدارس سبز تهیه شده است

تهران (پانا) - مدیر طرح مدرسه سبز از تهیه طرح سند راهبری محتواهای رسانه‌ای مدارس سبز خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر طرح مدرسه سبز: سند راهبری محتواهای رسانه‌ای مدارس سبز تهیه شده است

حیدر جهانبخش، مدیر طرح مدرسه سبز در گردهمایی آموزشی تخصصی مدیریت سبز که از صبح امروز در باشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است گفت: «فعالیت مدیریت سبز در سازمان نوسازی مدارس در یکسال گذشته گسترش بسیار خوبی است، به‌طوری که 6 برابر دانشگاه‌های کشور ضریب انتشار در این‌باره داشته‌ایم و این موفقیت به همت مدیران و مشاوران اتفاق افتاده است.»

او ادامه داد: «در کمتر از یک سال اجرای پایلوت مدرسه سبز از ۳ استان به ۱۵ استان رسید. خوشبختانه اکنون این فرهنگ نهادینه شده است. کارنامه ارزشمندی در گسترش مدارس سبز در نتیجه فعالیت یک ساله در حوزه آموزش، طراحی و ساخت مدرسه سبز ثبت شده است.»

مدیر طرح ملی مدرسه سبز افزود: «درباره دانش‌افزایی در حوزه مدارس سبز دو قالب کلی داریم، اول هدف فردی تخصصی و دوم ماموریت سازمان برای افزایش آگاهی و هدایت پروژه‌ها، که هر دو موضوع در دستور کار است و در حال تنطیم بانک اطلاعاتی در این حوزه هستیم.»

جهانبخش گفت: «۵۰ کتاب در این حوزه شناسایی شده است. قبول دارم هنوز در ابتدای راه هستیم ولی تلاش خوبی برای ورود به این راه در حال انجام است.»

مدیر طرح ملی مدرسه سبز خبر داد طرح سند راهبری محتواهای رسانه‌ای مدارس سبز تهیه شده است. همچنین اجرای طرح مدرسه سبز به‌صورت پایلوت در تهران، زنجان و سیستان و بلوچستان در دستور کار است، که طرح مدرسه تهران هفته آینده با حضور مسوولان آموزش و پرورش کلنگ‌زنی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار