کسب رتبه ها ی برتر کشوری توسط دانش آموزان دختر و پسر فارس در مسابقات قرآن، عترت و نماز

شیراز(پانا)-رئیس اداره امور قرانی، نماز و عترت اداره کل آموزش‌وپرورش فارس اظهار داشت:در بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور ، دانش‌آموزان منتخب فارس موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

کد مطلب: ۹۴۲۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه ها ی برتر کشوری توسط دانش آموزان دختر و پسر فارس در مسابقات قرآن، عترت و نماز

صدراله زین العبادی رتبه های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز پسران استان فارس را سید محمدرضا موسوی از شهرستان خرامه در رشته احکام حائز رتبه اول و محمدمهدی نبوی از شهرستان کازرون در رشته انشای نماز، مقام اول ، محمدرضا مرحمتی زاده از شهرستان کازرون در رشته انشای نماز ،مقام چهارم و ابوالفضل مسعودی از ناحیه 3 شیراز در رشته احکام، حائز کسب رتبه پنجم برشمرد.

بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر با حضور 492 دانش‌آموز منتخب از سراسر کشور در رشته‌ نهج‌البلاغه، احکام، تفسیر قرآن کریم، صحیفه سجادیه و انشای نماز از 22 الی 25 تیرماه در زنجان برگزار شد.

او گفت: در بخش پژوهشی مسابقات قرآن ،عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور نیز منتخبین فارس ، نرگس شاپورجانی، دانش‌آموز پایه دهم از ناحیه 3شیراز در رشته احکام ،رتبه چهارم.، فاطمه یاراحمدی دانش‌آموز پایه دوازدهم از ناحیه3 شیراز در رشته نهج‌البلاغه ،رتبه سوم و زینب خسروی دانش‌آموز پایه یازدهم از شهرستان خنج در رشته صحیفه سجادیه ، رتبه سوم ، زهرا میرغفاری دانش آموز پایه یازدهم از ناحیه 1 شیراز در رشته انشای نماز، رتبه پنجم موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

دور دوم سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور نیز با شرکت 492 دختر قرآنی، در رشته‌های نهج‌البلاغه، احکام، تفسیر قرآن کریم، صحیفه سجادیه و انشای نماز از 27 الی 30 تیرماه در زنجان برگزار شد.

او افزود:بخش آوایی مسابقات قرآن ،عترت و نماز دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور نیز در خراسان رضوی برگزار خواهد شد که از استان فارس نیز 4 دانش‌آموز دختر و 4 دانش‌آموز پسر به‌عنوان نماینده استان در این رقابت های قرآنی شرکت خواهند کرد.

مرحله آوایی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پسران از 7 الی 10 مرداد و در بخش دختران نیز از 12 الی 15 مرداد ماه جاری در شهر مقدس مشهد برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار