در ۴ ماهه ابتدایی سال صورت گرفت؛

پرداخت 283 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب پذیراستان فارس 

شیراز(پانا)_مدیر کل کمیته امداد فارس از پرداخت 283 میلیارد و 119میلیون و 767 هزار و 320 ریال تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان در 4 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت 283 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب پذیراستان فارس 

محمد بذرافشان ، مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به فعالیت شعب صندوق امداد ولایت در استان فارس،گفت:6 هزار و 53 فقره تسهیلات به ارزش 283 میلیارد و 119 میلیون و 767 هزار و 320 ریال به مددجویان تحت حمایت و متقاضیان واجد شرایط در 4 ماهه نخست امسال از طریق شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان پرداخت‌ شده است.


بذرافشان با تاکید بر اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و بخشی از تسهیلات اشتغال توسط صندوق امداد ولایت به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود،تصریح کرد:5 هزار و 647 فقره وام کارگشایی به مبلغ 229 میلیارد و 79 میلیون و 767 هزار و 320 ریال و 406 فقره وام اشتغال‌زایی به مبلغ 54 میلیارد و 40 میلیون ریال به خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان و متقاضیان واجد شرایط پرداخت ‌شده است.


او به سرفصل های مختلف تسهیلات کارگشایی اشاره کرد و اضافه کرد: تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌های درمان ، جهیزیه ، پرداخت بدهی ، کمک معیشت ، بازسازی مسکن و ... و تسهیلات اشتغال به منظور توانمند سازی و ایجاد اشتغال در سرفصل های کشاورزی ، دامداری ، قالیبافی و .... پرداخت شده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به نحوه افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت،تاکید کرد: خیران با حضور در شعب صندوق امداد ولایت و دفاتر ادارات کمیته امداد می‌توانند نسبت به افتتاح حساب در این صندوق اقدام کنند. خیران، صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد، اتحادیه‌ها و ادارات می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه سهیم شوند.


بذرافشان افزود: امید است با مشارکت خیران بتوانیم شرایط مناسبی برای رفع مشکل نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار