اجرای اجلاس استانی نماز یزد توسط دانش آموزان به میزبانی اردکان

یزد (پانا) - رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد با اشاره به اینکه اردکان میزبان اجلاس استانی نماز یزد شد، از اجرای اجلاس استانی نماز یزد توسط دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای اجلاس استانی نماز یزد توسط دانش آموزان به میزبانی اردکان

حجت الاسلام و المسلمین "علی حبیبیان" در نشست ستاد اقامه نماز استان یزد با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از ادارات استان در ارتباط با اقامه نماز در سال گذشته اظهار داشت: امسال برای نخستین بار این ارزیابی به صورت سامانه‌ای صورت گرفت.
وی خاطرنشان کرد: میزان شرکت و همراهی ادارات استان یزد در این ارزیابی خیلی خوب بود و برای نخستین بار، بحث اقامه نماز در ادارات شهرستان‌های یزد هم مورد ارزیابی قرار گرفت.
رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های برتر استان یزد در این حوزه شناخته شدند و در اجلاس استانی نماز که امسال به میزبانی اردکان برگزار می‌شود، تقدیر می‌گردد.
"حبیبیان" با بیان اینکه مدیران استان نامه‌هایی که از ستاد اقامه نماز دریافت می‌کنند را به صورت ویژه مورد عنایت قرار دهند تصریح کرد: از ادارات خواسته شد که هر امام جماعت تنها در یک اداره حضور داشته باشند و در صورتی که آن روحانی وقت اضافه دارد، این وقت را برای مدارس و مساجد بگذارند.
وی ادامه داد: همچنین از ادارات خواسته شده بود که حتما روحانیونی که حکم از سازمان تبلیغات دارند را برای اقامه نماز دعوت کنند که در این درخواست‌ها، بالای 90 درصد ادارات همراهی و همکاری کردند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد به اجلاس استانی نماز اشاره کرد و افزود: امسال پنجمین دوره این اجلاس به میزبانی شهرستان اردکان انتخاب می‌شود که زمان آن پیش از اجلاس کشوری نماز است.
"حبیبیان" در ارتباط با موضوع اجلاس گفت: با توجه به پیام حضرت آقا در اجلاس‌های گذشته، بحث نماز، دانش‌آموزان و مدارس است و محور کار ما امسال دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان است.
وی تصریح کرد: سال گذشته تنها فرمانداری که در کشور به عنوان فرماندار نمونه نماز در اجلاس سراسری معرفی شدند، رستگاری فرماندار وقت مهریز و فرماندار فعلی شهرستان یزد هستند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد بر ضرورت اطلاع‌رسانی درست و کامل در ارتباط با فعالیت‌های صورت گرفته در ارتباط با نماز گفت: این گزارش‌ها سبب می‌شود که بخش‌های دیگر و سایر استان‌ها نسبت به افزایش توجه به اقامه نماز ترغیب شوند.
"حبیبیان" در ارتباط با مشکلات نمازخانه‌های مدارس گفت: سال گذشته به همت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استانداری و برخی از ادارات، 16 هزار متر مربع فرش برای نمازخانه مدارس استان آماده و تحویل شد و امیدواریم که امسال این کار به صورت مضاعف انجام شود.
وی از کمبود 11 هزار متر مربع فرش برای مدارس استان یزد خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این میزان هم توسط ادارات مرتبط و خیرین تامین شود و دانش آموزان برای حضور در نمازخانه‌ها مشکلی نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار