شورای حامیان نماز در یزد تشکیل شود

یزد (پانا) - استاندار یزد با تاکید بر اینکه شورای حامیان نماز کار خوبی در ترویج فرهنگ نماز است گفت: این شورا در یزد تشکیل و ساختار آن اعلام شود.

کد مطلب: ۹۴۲۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای حامیان نماز در یزد تشکیل شود

محمدعلی طالبی در نشست ستاد اقامه نماز استان یزد با اشاره به اینکه انتظار می‌رود جلسات این ستاد سریع‌تر برگزار شود اظهار داشت: در ارتباط با بحث سرویس‌های بهداشتی مدارس اطلاعات به روز شده توسط آموزش و پرورش اعلام شود تا روند بخشی از کار توسط نوسازی مدارس، اعتبارات ملی و شهرداری پیگیری شود.
وی به برگزاری اجلاس استانی نماز اشاره کرد و افزود: بحث میزبانی شهرستان اردکان از قبل مطرح شده بود و مورد تایید قرار گرفت و از دو هفته قبل ابلاغ دبیر اجرایی ستاد به فرماندار اردکان ابلاغ شد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: با توجه به موضوع اجلاس امسال، باید همکاری تنگاتنگی میان دبیرخانه و ستاد اقامه نماز با آموزش و پرورش وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: انتظار از فرمانداری اردکان این است که زمینه را برای هرچه بهتر برگزار شدن اجلاس تمام تلاش خود را به کار گیرند و از تجارب فرماندار پیشین مهریز هم نهایت استفاده به عمل آید.
طالبی تصریح کرد: در ارتباط با اینکه چقدر از مدارس استان مفروش شده هم باید گزارش لازم صورت گیرد، تا برای میزان باقی مانده فرش مورد نیاز هم تلاش و اقدام لازم صورت گیرد و در صورت امکان تامین شود.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: در بحث تفاهم نامه‌ای که برای روحانیون ادارات اشاره شد، باید اطلاعات لازم از ادارات گرفته شود تا در هر مورد که امکان اجرا داشت، تفاهم نامه منعقد گردد.
وی ادامه داد: در ارتباط با حضور مسئولان در نمازهای جماعت مدارس هم ستاد اقامه نماز برنامه‌ریزی‌های لازم را به عمل آورند و مسئولین هم بر اساس برنامه پیشنهادی معرفی می‌شوند.
طالبی به پشتیبانی فرهنگی، تفریحی و درسی اشاره کرد و گفت: به علاوه تامین اقلام فرهنگی، پیشنهادی به استانداری ارائه شود تا پیگیری لازم را انجام دهیم تا این برنامه‌ها به خوبی در استان انجام شود.
استاندار یزد ادامه داد: شورای حامیان نماز کار بسیار خوب و زیبایی است و باید تجارب استان‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد و موسساتی که به نوعی با استانداری همراه هستند را پیش در این کار پیش قدم می‌کنیم تا جزو اولین اعضای این شورا باشند منتهی باید ساختار آن به صورت دقیق مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار