مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی: ماشین سازی تبریز زیر ساخت اقتصاد صنعت کشور را تشکیل می دهد

تبریز (پانا) -  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ماشین سازی زیر ساخت اقتصاد صنعت کشور را تشکیل می دهد ،خاطر نشان کرد: مجموعه ماشین سازی تبریز افتخاری برای کشور است.

کد مطلب: ۹۴۲۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی: ماشین سازی تبریز زیر ساخت اقتصاد صنعت کشور را تشکیل می دهد

میر احد حسینی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید ریخته گری ماشین سازی تبریز، انگیزه و بهره وری نیروی کار را در تعامل بیشتر و ارتقای سطح همکاری و همسویی تمامی عوامل اثر گذار دانست و تصریح کرد؛ برای تحقق اهداف و منویات اقتصاد مقاومتی نیاز به ایثار و تلاش بیشتر در عرصه جبهه اقتصادی هستیم.

وی گفت: موقعیت های فراهم شده برای واگذاری و انتصاب مدیران با هدف جان گرفتن دوباره این صنایع مادر و باز گرداندن به چرخه ارزش آفرینی در عرصه اقتصادی و توسعه و افزایش اشتغال پایدار و نیز ایفای تعهدات خود در قبال کارگران و مستمری بگیران صندوق فولاد است که امید داریم با ترسیم یک برنامه هدفمند و بهره گیری و مشارکت جمعی ضمن توجه به کرامات انسانی و احترام و تمکین به قوانین و مقررات گامهای بلندی در این عرصه برداشته شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی همچنین در دیدار مدیران فنی و تولید این شرکت که با حضور ناصر فرج زاده مدیر عامل جدید گروه ماشین سازی تبریز و جمعی از مدیران و نمایندگان کارگران این گروه صنعتی صورت گرفت با تاکید بر اصل همکاری و مشارکت در پیشبرد اهداف کمی و کیفی ریخته گری ماشین سازی تبریز و با بیان اینکه ماشین سازی زیر ساخت اقتصاد صنعت کشور را تشکیل می دهد ،خاطر نشان کرد: مجموعه ماشین سازی تبریز افتخاری برای کشور است و می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا کند.

وی رسیدن به نکته مطلوب را بهبود وضعیت موجود نسبت به گذشته دانست و بر همکاری هر چه بهتر و بیشتر کارکنان و مدیران این شرکت تاکید کرد.

حسینی با تقدیر از تلاشهای ارزشمند آیت سندانی در طول مسئولیتش به عنوان مدیر عامل سابق این شرکت، سیروس رحیمی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار