معاون جدید آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزدمعرفی شد

یزد (پانا) - در آیین تکریم و معارفه " سید علی کارآموز " به عنوان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شد.

کد مطلب: ۹۴۲۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون جدید آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزدمعرفی شد

آئین تکریم و معارفه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با حضور مدیر کل و معاونین و جمعی از همکاران برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم با اشاره به 25 سال افتخار صدر نشینی دانش‌آموزان استان در کنکور سراسری اظهار داشت: بخش عمده ای از موفقیت های استان در حوزه معاونت آموزش متوسطه نمود و بروز پیدا می کند.

عباسعلی دانافر بر اهمیت همه حوزه ها در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: نگاه آموزش و پرورش استان به آموزش متوسطه نگاه ویژه و عمیقی است و در این حوزه دارای افتخارات ارزشمندی هستیم که نه تنها باید حفظ شود بلکه باید به دنبال ارتقاء آن هم باشیم.

این مقام مسئول توجه به عدالت آموزشی را ضروری دانست و تاکید کرد: از اولویت های کاری ما در بحث تخصیص نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات ، باید توجه ویژه به مناطق کم برخوردار باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد معلم را مهمترین عنصر در آموزش و پرورش عنوان و اظهار امیدواری کرد: حضور آقای ارجمندی در سمت معاون هماهنگی امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان بتواند در تعالی دانشگاه مؤثر باشد و برکاتش شامل حال آموزش و پرورش استان شود.

منصور ارجمندی هم در این جلسه گفت: وفاق، همدلی، همزبانی و تعامل را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش ضروری دانست و مسئولیت در آموزش و پرورش را مسئولیتی سنگین و حساس برشمرد.

سید علی کارآموز هم به لزوم همکاری و همیاری همه واحدها اشاره کرد و گفت:خدمت به مردم و رضایت آنها را باید از اولویت های برنامه های خود قرار دهیم.

گفتنی است "عباسعلی دانافر" در ادامه از زحمات منصور ارجمندی در حوزه های مختلف اداری و آموزشی قدردانی و"سیدعلی کارآموز "را به سمت معاون آموزش متوسطه این اداره کل و همچنین سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان مهریز منصوب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار