معاون هلال احمر استان خراسان جنوبی :کمک 21 میلیاردی هلال احمر به مناطق محروم خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)ـ معاون هلال احمر استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون 21 میلیارد ریال با اجرای خدمات حمایتی، درمانی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه در مناطق کم برخوردار به مردم نیازمند خراسان جنوبی کمک شده است.

کد مطلب: ۹۴۲۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون  هلال احمر استان  خراسان جنوبی :کمک 21 میلیاردی هلال احمر به مناطق محروم خراسان جنوبی

احمد بخشی معاون هلال احمر استان خراسان جنوبی اظهار کرد : این کمک ها با مشارکت داوطلبان و خیرین جمع آوری و هزینه شده که در قالب طرح های مختلف در اختیار نیازمندان، خانوارهای کم برخوردار مناطق محروم و بیماران قرار گرفته است.

او گفت : در راستای اجرای طرح" فرشتگان رحمت " قریب به چهار هزار بسته غذایی با ارزش بیش از 20 میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

بخشی بیان کرد: همچنین در قالب اجرای طرح "همای رحمت" برای قریب به هزار و 186 نفر در ایام ماه مبارک رمضان غذای گرم تهیه شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ارائه خدمات حمایتی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: در قالب برپایی ایستگاه های سلامت به سه هزار و 665 نفر ارائه خدمت شده است.

او اظهار کرد: همچنین هزار و 162 نفر از هم استانی ها در قالب کاروان های سلامت از خدمات پزشکی هلال احمر بهره مند شده اند.

بنا به گفته معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در مجموع از ابتدای سال جاری قریب به 10 هزار و 19 نفر از خدمات حمایتی، درمانی و فعالیت‌های انسان‌ دوستانه هلال احمر بهره مند شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار