نجات هشت شهروند نیشابوری از میان آتش و دود

نیشابور (پانا)- آتش سوزی در ساختمان پزشکان واقع در خیابان عطار نیشابور موجب گیر افتادن 8 نفر از شهروندان در داخل ساختمان شده بود که آتش نشانان توانستند به موقع آنها را نجات دهند .

کد مطلب: ۹۴۲۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نجات هشت شهروند نیشابوری از میان آتش و دود

سید مهدی حسینی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور که خود نیز در محل حاضر شده بود با بیان این خبر گفت: آتش سوزی در ساعت 11:21 دقیقه به سامانه 125 اعلام شد که با توجه به حساسیت محل 3 تیم از آتش نشانان به محل اعزام شدند . اولین تیم که از ایستگاه 7 به محل رسیده بود اقدام به تخلیه ساختمان نمودند و 8 نفر از شهروندان را که در طبقه سوم به بالا گیر افتاده بودند و به علت دود زیاد نمی توانستند از مسیر راه پله خارج شوند به بیرون ساختمان هدایت کردند و تحویل امداد گران اورژانس نمودند .
وی اظهار کرد: آتش سوزی در طبقه زیر زمین و ظاهرا در اثر اتصال برق در کنتور های برق رخ داده بود و موجب شده بود که تمام طبقا را دود فرا بگیرد لذا آتش نشانان پس از اطفای حریق با استفاده از دستگاه توربوفن اقدام به تخلیه دود کردند.
حسینی افزود: متاسفانه در طبقه چهارم با گذاشتن درب مسیر راه پله به سمت طبقات بالا و پشت بام مسدود شده بود که این امر علاوه بر مشکل ساز شدن برای افرادی که به سمت بالا فرار کرده بودند برای آتش نشانان نیز مشکل آفرین شده بود .
وی خاطر نشان کرد: دو نفر از آتش نشانان که برای کمک به شهروندان در داخل دود اقدام کرده بودند با وجود دستگاه تنفسی در اثر استنشاق دود زیاد دچار مشکل شده بودند که توسط امدادگران اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند .
حسینی در ادامه گفت: ضمن تشکر از نیروهای عملیاتی آتش نشان ، اتفاقات برق ، اورژانس 115 و راهنمایی و رانندگی به خاطر همکاری خوبی که داشتند ولی با این وجود تجمع مردم در محل حادثه کار امدادرسانی را سخت کرده بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار