سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبرداد :

شرکت ۶ دانش آموز پیشتاز ناحیه یک در اردوی ملی سازمان دانش آموزی

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزیده شدن ۶ دانش آموز این ناحیه جهت شرکت در اردوی ملی پیشتازان سراسر کشور خبرداد و گفت : این اردو از ۱۶ لغایت ۲۹ مرداد ماه در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود .

کد مطلب: ۹۴۲۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۶ دانش آموز پیشتاز ناحیه یک در اردوی ملی سازمان دانش آموزی

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار پانا در اهواز با اشاره به برگزاری پیش اردوی ملی و بررسی توانمندی های پیشتازان این ناحیه توسط تیم ارزیاب استانی ، گفت : ۶ دانش آموز این ناحیه در قالب ۳ دانش آموز دختر و ۳ دانش آموز پسر به اردوی ملی راه یافتند .

نیسی گمراوی افزود : محمد کریمی ، ابوالفضل رشدی ،ابوالفضل ساکی از دبیرستان شاهد خیبر اعضای تیم پسران و مهدیه احمدیان از دبیرستان پاینده ، فاطمه کردونی از دبیرستان ستایش و کوثر بابا از دبیرستان ستایش اعضای تیم دختران خواهند بود.

او عنوان کرد : پیشتازان سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز ، مهارت هایی همچون ، صف جمع ، گره زنی ،چوب بندی،چادرزنی،امدادو نجات،فریادهای شادی،جهت یابی،هویت تشکیلاتی را بنحو شایسته ای اموزش دیدند .


سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ، افزود : بر اساس اعلام سازمان دانش آموزی ، ۲۱ پیشتاز پسر و دختر برتر از بین 40 منطقه آموزشی ، جهت عضویت در اردوی ملی بعنوان نماینده استان خوزستان انتخاب خواهند شد که ۶ نفر از این تیم را دانش آموزان ناحیه اهواز تشکیل خواهند داد .

او ضمن ابراز خرسندی از ارتقاء جایگاه ناحیه یک اهواز به لحاظ جذب ، ساماندهی و آموزش دانش آموزان گفت: روند رو به رشد پیشتازان ناحیه یک اهواز محصول زحمات شبانه روزی کارشناسان ،مدرسین و مربیان سازمان دانش آموزی این ناحیه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار