استاندار قم:پروژه های مهم استان نیازمند پیگیری تخصیص اعتبارات ملی است

قم (پانا) - استاندار قم با تاکید بر لزوم تامین منابع مورد نیاز طرح های توسعه ای استان گفت : این پروژه ها نیازمند پیگیری تخصیص اعتبارات ملی هستند

کد مطلب: ۹۴۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم:پروژه های مهم استان نیازمند پیگیری تخصیص اعتبارات ملی است

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه ی استان قم طی سخنانی با اشاره به وضعیت چاه های غیرمجاز استان قم و نیز مسئله ی برداشت غیرمجاز از چاه های مجاز اظهار کرد: این مسئله در کمیته ای به ریاست فرماندار قم بایستی بررسی و تعیین تکلیف شود.

استاندار قم تخصیص اعتبارات ملی را در راستای اجرای پروژه های مهم استان قم ضروری دانست و گفت: مدیریت استان از ظرفیت نمایندگان مجلس برای پیگیری اعتبارات ملی دستگاه های اجرایی استفاده می کند.

استاندار قم با اشاره به طرح هایی که در جلسات ستادی در دستور جلسه قرار می گیرند افزود: از مدیران اجرایی پذیرفته نیست که پروژه ها را پیش از بررسی در جلسات کارشناسی در جلسه ی ستاد مطرح کنند و با چنین مواردی به صورت جدی برخورد خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان گفت: دستگاه های اجرایی باید اطلاعاتشان را به اشتراک گذاشته و پیش از جلسات ستادی به اجماع نظر برسند.

وی پیگیری های مدیران برای اجرای پروژه های عمرانی را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: مدیران باید ضمن ارائه ی گزارش وضعیت پیشرفت پروژه ها در جلسات، از وزارتخانه های متبوع برای جذب اعتبارات لازم استفاده کنند.

شایان ذکر است در این جلسه 3 پروژه از 8 طرح پیشنهادی کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان قم به تصویب اعضاء رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار