توقیف 824 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم از توقیف 824 دستگاه استخراج ارز دیجیتال "بیت کوئین" به ارزش بیش از 57 میلیارد و 680 میلیون ریال در قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
توقیف 824 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم

سردار "عبدالرضا آقاخانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری به عنوان یکی از مهمترین اولویت های فرماندهی انتظامی استان قم بوده که به منظور جلوگیری از قاچاق و برخورد با مفسدان اقتصادی در دستور کار پلیس قم قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: در اجرای این طرح، با تلاش مأموران انتظامی استان و تعامل با دستگاه قضائی طی بازرسی از چندین واحد صنعتی در قم، 824 دستگاه ماینر (برای تولید ارز دیجیتال - بیت کوئین) در یک ماهه گذشته کشف شده است.
سردار آقاخانی با بیان این که این دستگاه ها هیچ گونه اسناد و مدارکی نداشته و به صورت غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شده است، ارزش اموال مکشوفه را بیش از 57 میلیارد و 680 میلیون ریال اعلام و بر مبارزه بی امان پلیس قم با قاچاق کالا و ارز و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی تاکید کرد.
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش بیت کوین (ارز دیجیتال)، ضمن تاکید بر اهتمام پلیس قم در برخورد با جرایم اقتصادی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را گامی موثر در حمایت از تولید داخلی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار