سیلوستر استالونه با «راکی 7 » به سینما می‌آید

تهران (پانا) - سیلوستر استالونه در تازه‌ترین اظهارنظر خود از بازگشت احتمالی «راکی» کاراکتر افسانه‌ای خود به پرده سینماها خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سیلوستر استالونه با «راکی 7 » به سینما می‌آید

به گزارش ایندیپندنت، استالونه در مصاحبه اخیر خود با ورایتی گفت: به احتمال زیاد فیلم جدید راکی (راکی 7) ساخته می‌شود.

وی درمورد خط احتمالی داستان راکی 7 گفت: در این قسمت راکی با یک جوان خشمگین آشنا می‌شود که برای دیدار خواهرش به امریکا آمده و حال در کشور گیر افتاده است. او راکی را به زندگی خود می‌کشاند و ماجراهای باورنکردنی در پی آن آغاز می‌شود. این ماجراها آنهارا به مرزهای جنوبی می‌برد که حوادث جالبی در انتظارشان است.

به گفته استالونه ، سناریوی احتمالی تازه‌ترین فیلم راکی به مسئله مهاجرت در ایالات متحده می‌پردازد.

اروین وینکلر تهیه‌کننده راکی به ورایتی گفته است که تیم او برای ساخت این فیلم بسیار مشتاق هستند و مذاکره با سیلوستر استالونه هم در حال انجام است.

آخرین و ششمین فیلم از سری فیلم‌های «راکی» به نام «راکی بالبوا» (Rocky Balboa) در سال 2006 اکران شد. دو اسپین‌آف از این فیلم به نام «کرید» و «کرید 2» نیز در سال‌های 2015 و 2018 به پرده سینماها رفت.

«راکی» نام یک درام ورزشی با محوریت شخص راکی بالبوا قهرمان مشت‌زنی است که 6 فیلم از این فرانچایز تاکنون تولید و اکران شد. سیلوستر استالونه علاوه بر بازی در نقش اصلی فیلم، نویسندگی همه قسمت‌ها و کارگردانی 4 قسمت را برعهده داشته است.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار