تغدیه و اسکان روزانه 1300 نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور دراردبیل

اردبیل (پانا) - مشاور مالی و پشتیبانی ستاد اجرایی مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور گفت : روزانه 1300 نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور تغذیه و اسکان می شوند.

کد مطلب: ۹۴۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تغدیه و اسکان روزانه 1300 نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور دراردبیل

حسین بزرگرماهر در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت : برای برگزاری باشکوه مسابقات ورزشی داشن آموزان سراسر کشور از تمام ظرفیت های معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان استفاده شده است.

او با بیان اینکه روزانه بیش از 1300 نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور تغذیه و اسکان می شود ، تصریح کرد : اسکان دانش آموزان ، سرپرستان ؛ مربیان ، داوران ، ناظرین و میهمانان وزارتی در 4 محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان ، دانشگاه های محقق اردبیلی و فرهنگیان اردبیل و مدرسه نمونه دولتی الزهرا (س) انجام می گیرد.

مشاور مالی و پشتیبانی ستاد اجرایی مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور ابراز داشت : برای حمل و انتقال شرکت کنندگان در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور از 20 دستگاه اتوبوس ، 16 دستگاه مینی بوس و 10 دستگاه سواری استفاده می شود .

برزگرماهر با اشاره به تمهیدات لازم مالی و پیشتیبانی در مسابقات ، بیان کرد : بیش از 30 نفراز عوامل خدماتی و پشتیبانی معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان در این دوه از مسابقات بکارگیری شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار