3979 پرونده تخلف در آذربایجان غربی تشکیل شد

ارومیه(پانا)- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل سه هزار و ۹۷۹ فقره پرونده تخلفاتی در استان طی سالجاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
3979 پرونده تخلف در آذربایجان غربی تشکیل شد

محمد اقوامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا آخر تیرماه امسال سه هزار و ۹۷۹ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است افزود: از این تعداد سه هزار و ۸۹۲ فقره پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با اشاره به محکومیت بیش از ۴۴۶ میلیارد ریال جزای نقدی توسط متخلفان این پرونده‌ها اظهار داشت: از این تعداد پرونده دو هزار و ۴۰۵ فقره در بخش کالاو خدمات، ۱۵۰ فقره در بخش بهداشت و درمان و یک هزار و ۴۲۴ فقره درب خش قاچاق کالا و ارز تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اقوامی با بیان اینکه در این مدت ۷۷۰ فقره پرونده عدم درج قیمت در استان نیز تشکیل شده است افزود: متخلفان این پرونده‌ها نیز به پرداخت ۷۷۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند و از این تعداد پرونده نیز ۷۶۷ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی به رسیدگی ۶۲۴ فقره پرونده در بحث گران فروشی در استان طی سال جاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۲۴ فقره پرونده گران فروشی به تعزیرات حکومتی استان وارد و از این تعداد به ۶۱۶ فقره رسیدگی شده است.

اقوامی با بیان اینکه متخلفان این پرونده به جزای نقدی بیش از ۳۰ میلیارد ریال محکوم شده‌اند افزود: این پرونده‌ها با مشارکت بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مورد بازرسی و رسیدگی قرار گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار