دورنمای توسعه اردبیل امیدبخش است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: دورنمای توسعه استان اردبیل با قابلیت‌ها و توانمندی‌های متعددی که در این استان وجود دارد امیدبخش و روشن است.

کد مطلب: ۹۴۲۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دورنمای توسعه اردبیل امیدبخش است

اکبر بهنامجو در مراسم روز بزرگداشت اردبیل در مجتمع فدک این شهر اظهار کرد: حرکت تاریخی و ماندگار شاه اسماعیل صفوی در تقویت یکپارچگی و تقویت دینی و مذهبی بی‌نظیر بوده و ما امروز از آثار و برکات آن در همگرایی امت اسلامی استفاده می‌کنیم.

او خاطرنشان کرد: در سایه چنین مواهب ارزشمند امروز در جهان اسلام به ویژه کشورهای اطراف و همسایه ایران نوعی وحدت و همگرایی را به نظاره نشستیم و این یکی از ثمراث حکومت صفویه است که ندای یکپارچگی و وحدت امت اسلامی را سرداده است.

استاندار اردبیل گفت: بعد از گذشت 700 سال از آن مقطع سرنوشت‌ساز اردبیل امروز به جایگاه حساس و باعظمت خود رسیده به طوری که در این مقطع نیز مدافعان حرم در سنگر دفاع از اهل بیت و نوجوانی چون پارسا خائف نیز در سنگر فرهنگ و هنر به نام آوازگی و شهرت اردبیل کمک کرده است.

بهنامجو افزود: ما در حالی از خانواده شهید مدافع حرم آقایی و نوجوان پرآوازه اردبیلی در حوزه موسیقی تجلیل می‌کنیم که ردپایی از افتخارات نخبگان اردبیلی را برای ما تداعی می‌کند.

او بیان کرد: دورنمای توسعه استان اردبیل با تکیه بر چنین نیروی انسانی توانمند روشن و امیدبخش است و ما باید بیشتر از این با تکیه بر الگوهای تاریخی خود بتوانیم حرکت شتابان توسعه استان را به خوبی رقم بزنیم.

در این مراسم از پارسا خائف نوجوان موفق در عرصه موسیقی و خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی با اهدای لوح سپاس و نشان روز اردبیل تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار