شکل دهی شخصیت دانش‌آموزان در انجام کارهای گروهی است

یزد (پانا) - معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در کارهای گروهی و تیمی با همفکری، همدلی و همکاری می توان زیر بنای شکل دهی شخصیت دانش‌آموزان در مدرسه را تقویت کرد.

کد مطلب: ۹۴۲۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
شکل دهی شخصیت دانش‌آموزان در انجام کارهای گروهی است

" علیرضا جلالی" در مراسم اختتامیه اردوی استانی پیشتازان دختر دوره دوم، دانش‌آموزان را به انجام کارهای گروهی تشویق کرد و گفت: انجام کارهای گروهی بر انرژی و حال خوب شما می افزاید.

وی به شعار اصلی سازمان اشاره کرد و افزود: شعارکلی و اساسی و اصلی سازمان دانش‌آموزی در همدلی، همفکری و همکاری خلاصه می شود و ما باید احساس همدلی، همفکری و همکاری را در دانش‌آموزان تقویت کنیم و درکارهای گروهی و تیمی شرکت دهیم زیرا زیر بنای شکل دهی شخصیت دانش‌آموزان در مدرسه است .

"جلالی" افزود: شما دانش‌آموزان با عضو شدن در گروه انرژی های خود را به اشتراک گذاشته و سینرژی که به معنای هم افزایی است را در کارهای گروهی تقویت می کنید به شرط آنکه همفکری و همدلی وجود داشته باشد.

در ادامه "احمد شهسواری" مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان یزد برگزاری اردوهای دانش‌آموزی را بر انجام فعالیت های اجتماعی موثر دانست و گفت: انجام کارهای گروهی بر روابط دوستانه و کارهای مشارکت جویانه تاثیر گذار است و منافع دانش‌آموزان را در بر دارد.

وی با اشاه به آیه قرآن، رعایت نظم را در صرفه جویی وقت بسیار موثر دانست و گفت: در تمامی امور زندگی نظم را سرلوحه کار خود قرار دهید که باعث می شود شما در موفقیت کارهایتان پیروزتر باشید.

"شهسواری" در پایان مهمترین اهداف سازمان دانش‌آموزی را آموزش مهارت های زندگی برای ورود دانش‌آموزان به جامعه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار