مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی خبر داد: پیش اردوی استانی اعضاء پیشتازاستان خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند(پانا) ـمدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش اردوی استانی، لازمه شناسایی اعضای اعزامی و تجهیز تیم انتخابی است، خبر داد: پیش اردوی ملی پیشتازان پسر ودختر استان خراسان جنوبی با حضو12تیم رقابت کننده برگزار خواهدشد.

کد مطلب: ۹۴۲۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی خبر داد:  پیش اردوی استانی اعضاء  پیشتازاستان خراسان جنوبی برگزار می شود

محمدرضابااطمینان مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: به منظور افزایش توانمندی اعضاء تشکیلات و ایجاد هماهنگی های لازم در بین اعضاء پیشتازان اعزامی به اردوی ملی ، پیش اردوی استانی اعضا پیشتاز دختر و پسر شهرستان ها ومناطق 12 گانه استان برگزار خواهد شد.

او هدف از برگزاری این پیش اردو را توانمندسازی و ارتقاء دانش مهارتی؛ تشکیلاتی و اجتماعی اعضاء به عنوان عناصر اصلی تربیت اجتماعی جهت حضور در اردوی کشوری بیان کرد وگفت : .در همین راستا ، پیش اردوی اعضاءپیشتاز دختر 12مردادماه سال جاری و پسر 16مردادماه وطی دوروز برگزار می گردد.

محمد رضا بااطمینان با اشاره به رسالت اصلی سازمان دانش آموزی اظهار کرد: اردو فرصت مناسبی برای آموزش مهارت های اجتماعی و تمرین زندگی گروهی و تقویت حس مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان است.

او با عنوان این مطلب که در این اردو،12 تیم با یکدیگر به رقابت پرداخته و پس از طی فرآیند برگزاری اردوی استانی، 3 تیم 7نفره پسر و 3 تیم 7 نفره دختر منتخب به اردوی ملی اعزام می شوند گفت: کلیه دانش آموزان شرکت کننده، براساس رقابت بین تیم های مدارس در شهرستان های خود انتخاب شده اند.

بااطمینان با عنوان این مطلب که این اردو با هدف آماده سازی و بازآموزی مهارت های تشکیلاتی جهت شرکت پیشتازان در اردوی ملی و در نهایت انتخاب تیم های منتخب اعزامی به اردوی ملی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اردوی ملی موقعیتی مناسب جهت شناسایی و شکوفایی استعدادها، خلاقیت ها و نوآوری دانش آموزان در تمرین یک زندگی مستقل اجتماعی و گروهی است که اگر مبتنی بر برنامه ریزی هدفمند و مدرن باشد، یکی از جذاب ترین، عمیق ترین و سازنده ترین فعالیت های مکمل و فوق برنامه نظام آموزشی کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار