در گفت و گو با پانا

اجرای 12 گروه از 9 استان در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز

آیین افتتاحیه ۶مرداد ماه تیمچه مظفریه بازار تاریخی تبریز

تبریز (پانا) - مدیر روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی از اجرای 12 گروه از 9 استان در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 12 گروه از 9 استان در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز

مهرداد خردمند در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی 6 تا 9 مرداد ماه به میزبانی تبریز برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی فردا 6 مردادماه با حضور مسئولین کشوری و استانی و چهره های هنری در تیمچه مظفریه بازار تاریخی تبریز برگزار می شود و مراسم اختتامیه نیز روز 9 مردادماه با حضور چهره های شاخص کشوری و هنری همراه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی گفت: در این جشنواره، 12 اجرا از 9 استان در تماشاخانه مهر حوزه هنری آذربایجان شرقی، پلاتو هنرستان هنرهای زیبای میرک، پلاتو مستقل، سالن استاد اقبال آذر و پلاتو استاد حمیدی مجتمع فرهنگ هنری 29 بهمن تبریز به روی صحنه خواهند رفت.

خردمند با بیان این که در طول مدت برگزاری جشنواره نشست های تخصصی در پلاتو استاد حمیدی مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می شود، گفت: نشست تخصصی روز یک شنبه 6 مردادماه با موضوع" هرمونوتیک در تئاتر و چالش های پیش رو با حضور حسین اصل عبداللهی، کارگردان و مدرس دانشگاهی، نشست تخصصی روز دوشنبه 7 مردادماه با موضوع " مواجهه بازیگر با نقش در ژانرهای مختلف نمایشی با حضور علی پوریان، بازیگر، کارگردان و مدرس دانشگاه و نشست تخصصی روز سه شنبه 8 مردادماه با موضوع" تئاتر؛ از نظریه تا عمل با حضور فرزاد تقی لر پژوهشگر و مدرس دانشگاه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار