ارائه خدمات رایگان داندانپزشکی به بیش از دوهزار نفر از مردمیان جلگه نیشابور

نیشابور (پانا ) مسئول گروه جهادی صراط الحمید که برای ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مردم منطقه محروم میان‌جلگه نیشابور در این شهرستان حضور دارند، گفت: کانون جهادی صراط الحمید با فعالیت جمعی از دانشجویان داوطلب و فعال دانشگاه علوم پزشکی یکی از کانون های زیرمجموعه بسیج دانشجویی این دانشگاه است.

کد مطلب: ۹۴۲۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات رایگان  داندانپزشکی به بیش از دوهزار نفر از مردمیان جلگه نیشابور

حسین پرویزی خاطر نشان کرد: گروه دندانپزشکی کانون صراط الحمید در یک سال گذشته، ۸اردوی جهادی در حاشیه شهر مشهد برگزار کرد. باتوجه به اینکه کلاس های درسی در فصل تابستان با فشردگی کمتری برگزارمی شود، تصمیم بر این شد که در این فصل، اردوهای جهادی خارج از شهرستان مشهد برگزار شود.

او ادامه داد: طبق هماهنگی با کمیته امداد، منطقه میان‌جلگه نیشابور به عنوان منطقه محروم هدف گروه دندانپزشکی صراط الحمید شناسایی شد.

به گفته وی، مجموعا ۶۰نفر از دانشجویان، رزیدنت ها و اساتید دانشگاه، در ۵گروه درمانی، پرستاری، آموزش بهداشت، فرهنگی و پشتیبانی در این اردو حضور دارند‌ و خدمات ترمیمی، درمان ریشه، جراحی های مینور و کشیدن دندان ها را انجام می دهند.

مسئول گروه جهادی صراط الحمید بیان کرد: این گروه جهادی از ۳۰تیر تا ۵مرداد در نیشابور حضور دارند و به بیش از ۲۰۰۰نفر از مردم منطقه خدمت رسانی خواهند کرد. البته با توجه به اینکه ممکن است به هر نفر بیش از یک خدمت ارائه شود، تعداد خدمات بیش از این هاست. استقرار تجهیزات و شناسایی مناطق نیز یک هفته قبل از آغاز به کار پایگاه، شروع شد.

پرویزی در پایان یادآور شد: در این اردو توجه بالایی به بحث پیشگیری با تاکید بر آموزش بهداشت دهان و دندان با جامعه هدف دانش آموزان ۶تا ۱۳سال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار