بهسازی مهارت ها و شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس از اهداف آزمون مدیران است.

ارومیه(پانا)-آزمون مدیران به طور مستقیم و غیرمستقیم منجر به بالا رفتن بهره وری و توسعه شایستگی مدیران مدارس می شود.

کد مطلب: ۹۴۲۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بهسازی مهارت ها و شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس از اهداف آزمون مدیران است.

رئیس اداره آموزش و پرورش سیلوانا ضمن بازدید از برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران اظهار داشت: با توجه به دستور العمل وزارت آموزش و پرورش از چند ماه گذشته روند اجرایی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی در قالب ثبت نام از متقاضیان انجام شد .

وی افزود: افراد متقاضی پس از موفقیت در آزمون ، مرحله مصاحبه وزارتی و طرح نظری وزارت آموزش و پرورش با حکم چهار ساله به عنوان مدیر انتصاب و در مراکز آموزشی مشغول به کار خواهند شد. این افراد در مراکز مورد نیاز و مدراسی که مدیران آنها به افتخار بازنشستگی نائل خواهند آمد، ابلاغ مدیریت دریافت خواهند کرد.

مصطفوی ادامه داد : این آزمون در راستای سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور و ابلاغی مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قانون برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است که آموزش و پرورش را موظف به طراحی و استقرار نظام یک پارچه سنجش صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی کرده است.

وی هدف از برگزای این آزمون را بهسازی مهارت ها و شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس و توجه به بالندگی آنها به منظور ایجاد تحول در نظام آموزشی به شمار آورد که به طور مستقیم و غیرمستقیم منجر به بالا رفتن بهره وری و توسعه شایستگی مدیران مدارس می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار