همایش "شهر پایدار و گام دوم انقلاب" نهم مردادماه در تبریز برگزار می شود

تبریز (پانا) - شهردار تبریز گفت: همایش "شهر پایدار و گام دوم انقلاب" چالش ها، فرصت ها و کاربردها ساعت ۸:۳۰ صبح چهارشنبه نهم مردادماه جاری در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۴۲۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش "شهر پایدار و گام دوم انقلاب" نهم مردادماه در تبریز برگزار می شود

ایرج شهین باهر در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که اواخر سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، شهرداری تبریز بلافاصله برگزاری این همایش را در دستور کار خود قرار داد.

او با بیان اینکه از زمان انتشار فراخوان تا مهلت تعیین شده بیش از ۴۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: مقالات برگزیده در محورهای مشارکت اجتماعی، مدیریت جهادی و انقلابی گری - اخلاق، معنویت و سبک زندگی اسلامی ایرانی - عدالت اجتماعی و سلامت نظام اداری - جوان گرایی، خلاقیت و نوآوری - فرهنگ و تمدن نوین اسلامی - حقوق شهروندی - دیپلماسی شهری - علم و پژوهش - اقتصاد و ... است که در قالب یک کتاب چاپ و منتشر می شود.

شهردار تبریز یادآور شد: شهرداران و روسای شوراهای کلانشهر های کشور، ائمه جمعه، شهرداران، فرمانداران و روسای شوراهای استان آذربایجان شرقی و تعدادی از مسئولان کشوری و استانی از مهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.

ایرج شهین باهر این همایش را یک همایش علمی و کاربردی خواند و گفت: خروجی این همایش می تواند به عنوان نقشه راهی برای شهرداری های سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار