جلسه مسئولین سوادآموزی مناطق شهر تهران برگزار شد

تهران (پانا) - اولین جلسه ی مسئولین سوادآموزی مناطق نوزده گانه شهر تهران در سال۱۳۹۸، در سالن کنفرانس اداره کل برگزارگردید.

کد مطلب: ۹۴۲۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مسئولین سوادآموزی مناطق شهر تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، اولین جلسه ی مسئولین سوادآموزی مناطق نوزده گانه شهر تهران با حضور شهریاری ، سرپرست معاونت سوادآموزی و خواجویی ، رئیس هیات رسیدگی به تخلفات اداری و روسای ادارات و کارشناسان معاونت سوادآموزی در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

این جلسه به منظور تبیین سیاست های سازمان و معاونت سوادآموزی سال 98 ، هماهنگی در مورد پرونده های استخدامی آموزش دهندگان، بررسی راهکارها و پیشنهادات در خصوص تحت پوشش بردن حجم ابلاغی و بررسی امور و فعالیت های جاری معاونت سوادآموزی تشکیل شد. شهریاری ضمن خوش آمدگویی به مسئولین سوادآموزی مناطق با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری اظهارداشت: سوادآموزی یک وظیفه ملی است و برای ریشه کنی بیسوادی در جامعه هدف ، مشارکت و حمایت تمام دستگاه ها ضروری است.

وی ضمن تبیین سیاست های سازمان نهضت سوادآموزی در سال 98 به نقش موثر مطبوعات و صدا و سیما در جهت ترویج و تبلیغ سوادآموزی و ارتقاء سطح آگاهی مردم جامعه اشاره کرد و افزود: در این حوزه باید از تمام ظرفیت مناطق بهره برداری شود.

شهریاری ضمن تأکید بر شناسایی اولیای بیسواد در طرح سنجش پایگاه های سلامت و نیز هنگام ثبت نام دانش آموزان از طریق مدیران مدارس ، این امر را پیش نیاز طرح ریشه کنی اولیای بیسواد دانش آموزان، برشمرد.

در ادامه ی جلسه، در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات در سطوح مختلف و نیز ارتقاء سطح آگاهی کارکنان حوزه سوادآموزی مناطق و اداره کل، خواجویی رئیس هیات رسیدگی به تخلفات اداری در جلسه حضور پیدا کرده و توضیحاتی ارائه داد. وی یادآور شد بیشترین تخلفات صورت گرفته در سه حوزه نقص قوانین، سهل انگاری کارکنان و عدم رعایت قوانین و مقررات اداری است.

در پایان جلسه پس از استماع نظرات و پیشنهادات مسئولین سوادآموزی مناطق، روسای ادارات معاونت سوادآموزی توضیحات لازم را ارائه کرده و به سوالات مطروحه پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار