ساختمان مستقل مرکز دارالقران آموزش و پرورش صوفیان احداث می شود

تبریز ( پانا ) - دارالقران منطقه صوفیان با هزینه ساخت 500 میلیون ریالی و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و اداره آموزش و پرورش صوفیان احداث می شود.

کد مطلب: ۹۴۲۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان مستقل مرکز دارالقران آموزش و پرورش صوفیان احداث می شود

تفاهم نامه همکاری جهت ساخت ساختمان مستقل مرکز دارالقران آموزش و پرورش صوفیان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی، رئیس اداره قرآن و عترت و نماز، کارشناس مسئول قرآن، رئیس آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و کارشناس قرآن وعترت ونمار اداره آموزش و پرورش صوفیان منعقد شد.

معاونت پرورشی و فرهنگی استان تاکید کردن: قرآن سبب برکت در زندگی هر فردی می گردد و توجه به این مهم سبب کاهش مشکلات اجتماعی در بین دانش آموزان و نهایتا در آینده هریک از دانش آموزان و سبب استحکام بنیاد خانواده ها و سبب شکل گیری هنجاریهای مثبت در جامعه می شود.

طاهر علمی افزود: امروز ما بیشتر از گذشته به کتابت الهی محتاجیم زیرا که جوانان امروزی بیشتر در معرض بی هویتی، بد اخلاقی، بدحجابی، بی عفتی قرار دارند. بنابراین ما باید تلاش هایمان بیشتر از گذشته و چند برابر کنیم و امید است که خداوند بزرگ ما را در این امر مهم و سرنوشت که آینده دانش اموزان در دست ما معلمان است ، توفیق عنایت فرماید.

رئیس آموزش و پرورش صوفیان گفت: در طول سال تحصیلی جاری 1500 نفر دانش آموز جهت آشنایی با مفاهیم قرآنی در طرح ملی حفظ قرآن کریم شرکت دهیم و از این تعداد بیش از 50 نفر موفق به حفظ کل جزء سی قرآن کریم شده اند.

محمد حسن مرادزاده خاطرنشان شد: دارالقران منطقه صوفیان، با متراژ 78 مترمربع در یک طبقه، با هزینه ساخت پنجاه میلیون تومان و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره آموزش و پرورش صوفیان در ضلع جنوبی ساختمان دفتر امام جمعه صوفیان احداث می شود .

وی افزود: ساختمان مستقل دارالقران آموزش و پرورش صوفیان در روز عید غدیر در مرداد ماه 98 با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان و مسئولین آموزش و پرورش بخش صوفیان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار