فرماندار اسکو خبر داد: بهره‌برداری از 4 مدرسه تا شروع سال تحصیلی در شهر سهند

ادارات آب، برق و گاز تحت هیچ عنوانی حق قطع خدمات به مدارس را ندارند

تبریز (پانا) - فرماندار اسکو گفت: به همت شرکت عمران شهر جدید سهند 3 مدرسه 12 کلاسه و 1 مدرسه 9 کلاسه تا آغاز سال تحصیلی جدید به فضاهای آموزشی شهر سهند اضافه می شود.

کد مطلب: ۹۴۲۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسکو  خبر داد:  بهره‌برداری از 4 مدرسه تا شروع سال تحصیلی در شهر سهند

بابک رضی‌منش در جلسه شورای آموزش و پرورش اسکو با بیان این‌که حتی با بهره‌برداری از این مدارس نیز با استانداردها فاصله زیادی داریم اظهار کرد: بر این اساس، شرکت عمران شهر جدید سهند تدوین برنامه ای جامع جهت توسعه فضاهای آموزشی در شهر سهند به ویژه در فاز ۳ و ۴ را در دستور کار قرار دهد.

وی استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز را جهت توسعه مدارس در شهرستان ضروری دانست و گفت: در کنار اقدامات شرکت عمران سهند، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، باید از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز نیز بهره‌مند شوند و در این راستا مجمع خیرین مدرسه‌ساز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش در شهر سهند برگزار می‌شود.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با انتقاد از عدم تناسب سرانه های تفریحی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی شهر سهند به تناسب افزایش جمعیت در این شهر خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی و عزم جدی نسبت به احداث و بهبود امکانات آموزشی، بهداشتی، ورزشی و تفریحی در این شهر اقدام شود.

رضی منش در پایان خطاب به دستگاه های خدمت رسان گفت: ادارات آب، برق و گاز تحت هیچ عنوانی حق قطع خدمات به مدارس را ندارند و در صورت مشاهده، برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو پس از آن تشکیل شد که فرماندار شهرستان در بازدیدی میدانی، از روند احداث ۶ مدرسه در فازهای ۳ و ۴ شهر سهند مطلع و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار