در گفت‌وگو با پانا

بهنام محمودی: کار والیبال ایران برای رسیدن به المپیک سخت است اما مرد روزهای سخت هستیم

هنوز برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال به جمع‌بندی نرسیده‌ام

تهران (پانا) – کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است به رغم میزبانی روسیه از انتخابی والیبال مردان المپیک، تیم ملی ایران توانایی کسب سهمیه در مرحله اول انتخابی را دارد.

کد مطلب: ۹۴۲۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بهنام محمودی: کار والیبال ایران برای رسیدن به المپیک سخت است اما مرد روزهای سخت هستیم

بهنام محمودی در گفت‌وگو با پانا درباره وضع تیم ملی والیبال ایران برای حضور در انتخابی المپیک 2020 توکیو گفت: مرحله اول انتخابی المپیک تا چند روز دیگر به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد و کار خیلی سختی در انتظار تیم‌هاست اما ملی‌پوشان ایران همیشه نشان داد‌ه‌اند مرد روزهای سخت هستند و می‌توانند از شرایط سخت عبور کنند.

وی ادامه داد: شهرام محمودی هم به تیم اضافه شده است و بازیکنان به دلیل عملکرد خوبشان در لیگ ملت‌ها باانگیزه هستند اما آنها باید مسابقات لیگ ملت‌ها را فراموش کنند و با انگیزه در انتخابی المپیک حضور پیدا کردند، در این مرحله کار خیلی سخت است چرا که تنها یک تیم جواز حضور در المپیک را کسب می‌کند، بنابراین ملی‌پوشان باید باانگیزه باشند و بعد از این مسابقات هم به فکر رقابت‌های جهانی و آسیایی باشند‌.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران درباره رقابت ایران و روسیه در این مرحله برای کسب سهمیه المپیک گفت: قطعاً کار سختی پیش روی تیم ملی ایران است، این مسابقات در روسیه برگزار می‌شود و این تیم از امتیاز میزبانی برخوردار است، در کنار این موضوع باید گفت که روسیه در دفاع و حمله عملکرد خوبی دارد و همین موضوع باعث می‌شود کار سختی داشته باشیم اما در مجموع شکست روس‌ها غیر ممکن نیست. ضمن اینکه مسابقات قاره‌ای را پیش‌رو داریم و می‌توانیم برای کسب سهمیه روی این مسابقات حساب باز کنیم.

محمودی درباره انتقاداتی که در چند روز اخیر از سعید معروف شده است، اظهار کرد: معروف از بزرگان والیبال ایران است و یکی از ارکان تیم است، نباید با چنین مسائلی این ملی‌پوش را وارد حاشیه کنیم. او یکی از موفق‌ترین سال‌های حضورش در والیبال را در مسابقات لیگ ملت‌های امسال پشت سر گذاشت، ضمن اینکه زندگی شخصی افراد مربوط به خودشان است و کسی نباید در این زمینه دخالت کند. هر بازیکنی دوران تعطیلات و استراحت دارد و اختیار دارد هرگونه که می‌خواهد از تعطیلات خود بگذراند‌.

وی در مورد انتخابات فدراسیون که روند ثبت نامش از روز دوشنبه آغاز می‌شود، گفت: قطعاً انتخابات باید زودتر تعیین تکلیف می‌شد، سال منتهی به المپیک است و بلاتکلیفی برای والیبال ایران سم است و امیدوارم پروسه انتخابات هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود و والیبال رئیس خودش را بشناسد.

پیشکسوت والیبال ایران درباره حضور خودش در انتخابات گفت: اگر خانواده والیبال، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از من حمایت کند به عنوان نماینده این جمع و خادم والیبال حضور خواهم داشت. ایده‌های خوبی دارم، هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام، هفته آینده آن را اعلام می‌کنم.

محمودی در مورد زمزمه حضور محمدرضا داورزنی در انتخابات گفت: داورزنی حدود ۹ سال برای والیبال زحمات بسیاری کشیده است، یزدانی خرم هم مدیر موفق والیبال بوده است، موفقیت‌هایی که در چند سال گذشته در والیبال به دست آمده نتیجه تلاش این مدیران بوده است و کسی نمی‌تواند بگوید به تنهایی باعث کسب نتایج خوب در والیبال شده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار