افتتاح اولین مجتمع تخصصی راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند در خراسان رضوی

مشهد (پانا)- اولین مجتمع تخصصی راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند در استان با حضو معاونین پرورشی و فرهنگی، آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان، افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۴۲۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین مجتمع تخصصی راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند در خراسان رضوی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد درجمع کارشناس مسولان انجمن و مشاوران و درمان گران گفت : امروزه وجود مراکز مشاوره و راهنمایی به عنوان یک موضوع ضروری در آموزش و پرورش مطرح است و این ضرورت با پیشرفت فن آوری و گوناگونی علوم و فنون اهمیت دوچندانی یافته است.

محمد رضا کمالی در ادامه افزود : بی تردید جامعه سالم جامعه ایست که افراد آن از سلامت روان برخوردار باشند و این مهم میسر نمی گردد مگر اینکه انسان در رویدادها و مراحل مختلف زندگی خود به نیازهای خویش پاسخ معقول دهد و یا به عبارت دیگر توان سازگاری خود را بطور منطقی تأمین کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد ضمن ارائه توضیحاتی در ارتباط با چگونگی راه اندازی این مجتمع و تقدیر از بانیان این موقوفه عنوان کرد : مجتمع تخصصی راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند با هزینه ای بالغ بر 60 میلیون تومان بازسازی و همچنین مبلغی حدود 60 میلیون تومان بابت خرید تجهیزات آن صرف شده است .

خدماتی که مجموعه پیوند ارائه می‌دهد شامل ازی درمانی ، مشاوره حقوقی ، مشاوره خانواده و پیش از ازدواج ، روانشناسی بالینی ، نوروفیدبک درمانی ، مشاوره کودک و اختلالات یادگیری و رفتاری ، مشاوره تحصیلی و و برنامه ریزی کنکور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار