رییس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

کسب مهارت به همراه شور و نشاط از اهداف اصلی اردوهای ملی دانش آموزان پیشتاز است

شهریار(پانا) - پیش اردوی ملی دختران پیشتاز شهرستانهای استان تهران با حضور رئیس سازمان دانش آموزی و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریاربرگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۲۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب مهارت به همراه شور و نشاط از اهداف اصلی اردوهای ملی دانش آموزان پیشتاز است

رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در خصوص پیش اردو ملی دختران بیان کرد: اردو آمادگی ملی دو روز برای دختران و دو روز برای پسران در حال اجراست واردو دختران روز جمعه به پایان رسید از پنجم تیر 98 اردو پسران ورود آغاز میشود.

ابوالحسن قلی زاده اظهار داشت: مهارت‌هایی به شکل جشنواره در اردوی ملی برگزار می شود ودر آن پیشتازان باید این موارد را که در طول سال تحصیلی و عضویت در تشکیلات فرا گرفته اند به منصه ظهور برسانند.

او افزود:این مهارت‌ها در قالب سه مهارت تیمی و سه مهارت گروهی مورد ارزیابی قرار می گیردند که شامل امداد و نجات، کار با چوب و طناب و فریادهای شادی، چادر زنی به شکل مسابقه میباشدو در یک پروژه جدید گره‌های تزیینی را در قالب گروهی را به نمایش می گذارند و داورها آنها را ارزیابی خواهند کرد.

این مسئول در خصوص پیش اردوی ملی بیان کرد: به منظور ارتقاء مهارت‌های دانش آموزان این دو روز اردو را برای دانش آموزان پیشتاز برگزار کردیم وازهر استان 21 نفر به اردو ملی اعزام می شوند ونحوه انتخاب این پیشتازان بدین شکل است که ما در سال تحصیلی تعدادی اردو برگزار کردیم و دراین اردوها 42 گروه ویژه تشکیل دادیم و آنها از آموزش‌های لازم بهره برده اند و از میان آنان این دانش آموزان انتخاب شدند.

قلی زاده اذعان داشت: اردوهایی دیگری نیز برای هماهنگی و کسب آمادگی بیشتر دراردوگاه شهرری برگزار خواهیم کردو اردوی ملی دختران در اردوگاه شهید باهنر از شانزدهم الی بیستم مرداد ماه جاری برگزار می شودو اردوی پسران هم در اردوگاه باغ رودنیشابور از بیست و پنجم مرداد الی 29 مرداد نود وهشت برگزار خواهد شد ودر این اردوها هر استان باید با سرودی وارد اردوگاه بشود و تحت عنوان شور حضور دانش آموزان، پیشتازان دختر سرودهایی را تمرین کردند تا با شور و نشاط و قدرت و قوت در این اردو شرکت کنند.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار