لیگ اروپا؛ اینتراخت به یک قدمی صعود رسید

تهران (پانا) – در ادامه دیدارهای لیگ اروپا اینتراخت فرانفکفورت با پیروزی شیرین خارج از خانه به صعود نزدیک شد.

کد مطلب: ۹۴۱۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
لیگ اروپا؛ اینتراخت به یک قدمی صعود رسید

سومین شب از دور رفت مرحله دوم انتخابی لیگ اروپا با برگزاری 12 بازی ادامه پیدا کرد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب، اینتراخت فرانکفورت که فصل گذشته تا مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پیش آمده بود به استونی رفت و در دیدار با فلورا به پیروزی 2 بر یک رسید.

همزمان با این بازی اما 8 دیدار انجام شد. استئائو رومانی که در سال 2019 هیچ کدام از دیدارهای خارج از خانه‌اش را نباخته بود راهی شمال غربی ایران شد و مقابل آلاشکرت ارمنستان با برد قاطع 3 بر صفر زمین را ترک کرد.

نفتچی آذربایجان هم که رکوردی مانند استائو داشت و در سال 2019 به تیمی در خارج از خانه نباخته بود در روسیه به مصاف آرسنال تولا رفت و با برد شیرین یک بر صفر زمین را ترک کرد.

هائوگساند نروژ به امید کسب چهارمین برد متوالی در ماه جاری از اشتروم گراتس اتریش پذیرایی کرد و به پیروزی 2 بر صفر رسید.

لچیا گدانسک لهستان در اولین دیدارش از این رقابت‌ها با حضور هوادارانش مقابل بروندبی دانمارک قرار گرفت و با برد 2 بر یک زمین را ترک کرد.

ملادا بولسلاو جمهوری چک هم که از این مرحله وارد لیگ اروپا شد در دیداری خانگی اورداباسی قزاقستان را پیش رو داشت با تساوی یک بر یک متوقف شد.

مولد نروژ که طی 11 ماه اخیر در هیچ کدام از بازی‌های خانگی‌اش با شکست زمین را ترک نکرده بود از کوکاریکی صربستان پذیرایی کرد و این رکورد را حفظ کرد اما با تساوی بدون گل از زمین خارج شد.

شاختیور بلاروس به امید کسب ششمین برد متوالی در ماه‌های اخیر به مصاف اسبجرگ دانمارک رفت و به پیروزی 2 بر صفر رسید.

ینی مالاتیااسپور ترکیه هم که از این مرحله وارد رقابت‌ها شده از المپیا لجوبلجانا اسلوونی پذیرایی کرد و با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

اما پیش از این بازی، اوترخت هلند در اولین دیدارش از این دوره لیگ اروپا مقابل زرینجسکی بوسنی به تساوی یک بر یک رسید.

جدال شیخورا گرجستان و آبردن اسکاتلند هم به تساوی یک بر یک دست یافت.

یونیورسیاتلا رومانی که با 4 برد متوالی در ماه اخیر در وضعیت خوبی به سر می‌برد راهی مجارستان شد و به مصاف هاوند رفت اما با تساوی بدون گل متوقف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار