مدیرکل نوسازی، توسعه و‌تجهیز مدارس استان خوزستان عنوان کرد:

وجود ۱۰۰ پروژه مدرسه سازی فعال در خوزستان

اهواز (پانا ) - مدیرکل نوسازی، توسعه و‌تجهیز مدارس استان خوزستان در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان از وجود ۱۰۰ پروژه مدرسه سازی فعال در استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۱۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
وجود ۱۰۰ پروژه مدرسه سازی فعال در خوزستان

علی قربانی امروز در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اهواز با گرامی داشت یاد و خاطره پدر مدرسه سازی ایران، دکتر حافظی، گفت: این جلسه برای تکریم خیرین مدرسه ساز در امر مدرسه سازی است.

او ادامه داد: در اثر پدیده سیل ۱۱۳ مدرسه در استان خوزستان آسیب دید که از این تعداد ۳۵ مدرسه تخریب شد و ۷۸ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان نیازمند تعمیر و تجهیز است.

قربانی یاداوری کرد: تامین اعتبار برای تعمیر و‌ساخت مدارس سیل زده باید یک کار کار جهادی شروع شد و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ پروژه فعال مدرسه سازی در خوزستان وجود دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان درعین حال گفت: با ابتکار سازمان نوسازی مدارس در ۹ اردیبهشت ماه یک همایش با حضور خیرین برگزار شد و در یک شب ۲۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین برای ساخت و بهسازی مدارس سیل زده اختصاص یافت.

او وضعیت مدرسه سازی در روستاهای سیل زده را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: در این روستاها علاوه بر مدارس قدیمی ، مدارس جدید نیز در حال ساخت هستند و در روستاهای سیل زده بیش از ۱۴۰ پروژه با بیش از ۱۹۰ کلاس در حال انجام است.

امروزدر بیست و یکمین همایش خیرین مدرسه ساز، از خیرین مدرسه ساز خوزستانی با اهدای لوح سپاس نیز تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار