شرکت بیش از 10 هزار نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور

اردبیل (پانا) - رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت : بیش از 10 هزار نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۴۱۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 10 هزار نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور

حسین بابویی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: امسال سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی پسران و سی امین دوره مسابقات ورزشی دختران در14رشته ورزشی با حضور 10 هزار نفر در پنج استان کشور در حال برگزاری است .

او با بیان اینکه 5 رشته از مسابقات را بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر برگزار کردیم و 9 رشته باقی نیز در تابستان سال جاری در حال برگزاری است، تصریح کرد : مسابقات ورزش دانش آموزی یکی از ریشه دار ترین و موثر ترین رویدادهای ورزشی کشور می باشد .

رویکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی توسعه ورزش تربیتی است

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور بیان کرد: فعالیت فدراسیون ورزش دانش آموزی در راستای تحقق اهداف تربیتی آموزش و پرورش می باشد بنابراین رویکرد فدراسیون نیز توسعه ورزش تربیتی است.

بابویی با بیان اینکه اردبیل در رشته والیبال جزو استان های سرآمد و شاخص کشور می باشد ، گفت : اردبیل میزبانی بسیار شایسته برای مسابقات بوده است و امکانات و بستر های خوبی در اردبیل برای برگزاری دو رشته پرطرفدار فوتسال و والیبال وجود دارد.

شعار مسابقات ورزشی، دانش آموز ورزشکار دوستدار محیط زیست است

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی با اشاره به شعار دانش آموز ورزشکار دوستدار محیط زیست ، ابراز داشت : به دنبال این است از فرصت مسابقات برای فرهنگ سازی استفاده صحیح و حفاظت از محیط زیست استفاده کنیم.

بابویی اظهار داشت : از ظرفیت های وزارت آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها و فدراسیون ها و کمیته های المپک و پارا المپیک برای برگزاری باشکوه مسابقات ورزشی استفاده می کنیم و تعامل خوبی حاکم است .

مسابقات ورزشی فرصتی مناسب برای استعدادیابی است

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی با بیان اینکه استعدادهای ورزشی دانش آموزان در مسابقات دیده می شود ، افزود : بعد از برگزاری مسابقات دانش آموزان مستعد به باشگاه ها و کمیته های ورزشی کشور معرفی خواهد شد .

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی با اشاره به به برگزاری المپیاد های درون مدرسه ای توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سطح مدارس کشور ، گفت : المپیادهای درون مدرسه یک رویداد فراگیر و موثر در حوزه تربیت بدنی است.

بابویی با قدردانی از فعالیت های خبرگزاری پانا اردبیل در راستای پوشش سریع و کامل اخبار مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور ، ادامه داد : خبرگزاری پانا دارای تیم خبری قوی است و یک خبرگزاری فرهیخته می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار