در همایش ملی شوراهای دانش آموز صورت گرفت؛

برگزاری تریبون آزاد گام دوم انقلاب در گفتمان دانش آموزی

تهران (پانا) - در همایش ملی شوراهای دانش آموز کارگاه تریبون های آزاد گفتمان دانش آموزی با موضوع شورای دانش آموزی در گام دوم  انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۱۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری تریبون آزاد گام دوم انقلاب در گفتمان دانش آموزی

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش، در دومین روز از همایش ملی شوراهای دانش آموزی که با حضور بیش از300 دانش آموز برگزیده شوراهای دانش آموزی از استان های سراسر کشور، کارگاه تریبون های آزاد با گفتمان دانش آموزی با موضوع شورای دانش آموزی در گام دوم انقلاب اسلامی در در اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان برگزار شد.

بر این اساس؛ بررسی تفکر توحیدی و تفکر اومانیستی با محوریت انسان، بررسی تفکرات پروتکل های یهود و مقایسه آن با آموزه های قرآن و اسلام، توجه به مناطق محروم، تحقق عدالت آموزشی، میزان فعالیت دانش آموزی در مدارس، راه رسیدن شورای‌های دانش آموزی به جایگاه اصلی این تشکیلات، و ...از جمله موضوعاتی بود که دانش آموزان در تریبون آزاد پیرامون آن به بحث و بررسی پرداختند.

بر اساس این گزارش؛ در بخش دیگری از برنامه تریبون آزاد، برخی دانش آموزان بر تقویت نیروی انسانی در آموزش و پرورش تاکید کردند و خواستار ایجاد زمینه به روز رسانی اطلاعات معلمان با تجربه شدند.

شایان ذکر است، در بخش دیگری از این همایش کارگاه‌هایی با موضوعاتی از جمله؛ امداد و نجات، حقوق شهروندی و آشنایی با فضای مجازی با استفاده از اساتید مجرب برگزارشد.

برنامه شبی با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، مسابقات ورزشی، جنگ شب، بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی اصفهان از برنامه‌هایی است که برای اعضای منتخب شوراهای دانش‌آموزی سراسر کشور پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار