معاون اول قوه قضائیه :25 درصد پرونده های کیفری آذربایجان شرقی مربوط به توهین و ضرب و شتم است

تبریز (پانا) -معاون اول قوه قضائیه گفت: 25 درصد پرونده های کیفری  استان آذربایجان شرقی مربوط به سه عنوان اتهامی توهین، ضرب و شتم عمدی و صدمات غیرعمدی است.

کد مطلب: ۹۴۱۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون اول قوه قضائیه :25 درصد پرونده های کیفری آذربایجان شرقی مربوط به توهین و ضرب و شتم است

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی بیش از 25 درصد پرونده های کیفری استان را مربوط به سه عنوان اتهامی توهین، ضرب و شتم عمدی و صدمات غیرعمدی عنوان کرد و از همه مسئولان و مدیران استان خواست از مردم در کاهش پرونده ها کمک گرفته و از ظرفیت مردمی استفاده کنند.

معاون اول قوه قضائیه مسئولین و کارکنان قضایی را بر استفاده از سه وسیله نماز، قرآن و صبر در مقابل مشکلات و نیز تکریم ارباب رجوع توصیه کرد.

وی مردم داری و تلاش برای رفع مشکل مردم در چارچوب قانون و مقررات با حُسن خلق و حمایت از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران واقعی و برخورد با مفسدان اقتصادی را از ویژگی های یک مدیر قضایی موفق برشمرد و گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش بسیار لازم است.

وی وحدت و انسجام بین مسئولین و مردم در استان آذربایجان شرقی را ستود و بر توجه به زندانیان و به ویژه خانواده زندانیان تأکید کرد.

در این مراسم، موسی خلیل الهی به عنوان رئیس دادگستری آذربایجان شرقی منصوب شده و از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری در این مسئولیت قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار