امام جمعه واوان: فعالان فرهنگی درد را شناسایی کنند و حول محور امامت جمع شوند

اسلامشهر(پانا) - امام جمعه شهرک واوان در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی بخش گلستان در شهرستان بهارستان گفت : رهبری معظم انقلاب اسلامی از حرکت خودجوش جبهه فرهنگی غرب استان تهران ابراز رضایت نمودند.

کد مطلب: ۹۴۱۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه واوان: فعالان فرهنگی درد را شناسایی کنند و حول محور امامت جمع شوند

در این برنامه حجت الاسلام حمزه محمدی در سخنانی اظهار داشت: در طول تاریخ بسیاری از جریانات به شهادت هم انجامید ولی دیگر دیر شده بود و اثرات خود را از دست داده بودند و باید دانست کار خوب و جریان ساز در زمان خودش باید منجر به حرکت مثبت شود.

او در ادامه افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی از حرکت خودجوش جبهه فرهنگی غرب استان تهران ابراز رضایت نمودند و ما باید در این راستا دردرا بشناسیم و حول محور امامت جمع شده و بهانه‌های جزیی و اختلافات را کنار بگذاریم تا به تحقق منویات رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی تحقق بخشیم.

دبیر جبهه فرهنگی جنوب غرب استان تهران به حرکتهای مردمی در کشور هم اشاره نمود و گفت:مجموعه آبشار عاطفه‌ها در مشهد مقدس با حضور خیرین و اجرای فعالیتهای گوناگون نمونه بارزی از حرکت خود جوش مردمی است.

حجت الاسلام محمدی در رابطه با حرکتهای مردمی در کشورهای دیگر جهان خاطر نشان کرد: گاهی اوقات آنها از ما جلوتر هستند ودر این رابطه به اجرای مسابقه کتاب خاکهای نرم کوشک و خاطرات شهید بابایی در منطقه کشمیر اشاره نمود .

او بیان داشت: شیخ زکزاکی با یک حسینیه و فلاکس چای جمع بیشماری از مردم را به خود جذب کرد و به همگان توصیه نمود جریانات فرهنگی مردمی و خودجوش امید رهبری را ناامید نکنند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار