بازدید مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مراکز فرهنگی شهرستان ری

فشافویه(پانا) - مدیر کل برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مجتمع ابوالفتوح فرهنگی و هنری رازی شهرری قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۴۱۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مراکز فرهنگی شهرستان ری

راحله رودکی مدیر کل برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید گفت: با توجه به شرایط خاص شهرستان ری، زیرساختهای فرهنگی و هنری باید تقویت و گسترش یابد.

او یکی از سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تجهیز و ساخت مجتمع‌های فرهنگی و هنر در مناطق کم برخوردار دانست و افزود: شهرستان ری با جمعیت بالای یک میلیون نفر، نیاز به مجتمع‌های فرهنگی بیشتری دارد تا مردم برای آموزشهای فرهنگی و هنری دچار مشقت نشوند.

در ادامه سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیزدر سخنانی اظهار داشت: شهرستان ری دارای ظرفیت ویژه ای در حوزه فرهنگ و هنرمیباشد و تاکنون هنرمندان زیادی از این دیار کهن به جهانیان معرفی شده است.

او خاطر نشان کرد: با توجه به تقاضای مردم و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، زیر ساختهای فرهنگی موجود، جوابگوی نیاز مخاطبان نیست و این امر توجه ویژه مسئولان را می طلبد.

در این بازدید که مرتضی قاسمی چراتی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و همچنین مسئولین برنامه و بودجه و طرحهای عمرانی اداره مذکورنیز حضور داشتند، قرار شد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مساعدت‌های لازم را برای تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری ابوالفتوح رازی انجام دهد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار