رئیس آموزش و پرورش شهرقدس:دانش‌آموزان متعهد گذشته،مسئولین دلسوز امروز هستند

شهرقدس(پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرقدس دانش‌آموزان هنرمند را از اقشار توانمند جامعه معرفی کرد وافزود:که هنر یعنی رهایی از دغدغه‌های روزمره.

کد مطلب: ۹۴۱۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش شهرقدس:دانش‌آموزان متعهد گذشته،مسئولین دلسوز امروز هستند

صادق محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرقدس در جمع برگزیدگان سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی بیان کرد:یکایک شما دانش‌آموزان انسان‌های متعهد،دغدغه‌مند و مسئولیت پذیری هستید که با انگیزه و آگاهی و عشق در این مسابقات شرکت کردید.

او افزود:دانش‌آموزانی که مطالعه چندجانبه و با آگاهی دارند و نسبت به این مسابقات واکنش نشان میدهند و دوست‌دار چالش با همسن‌های خود هستند بی شک با دیگر دانش‌آموزان فرق دارند و تواناتر هستتند.

محمدی عنوان کرد:من مفتخرم که فرهنگیان شهرقدس شانه به شانه دانش‌آموزان هنرمند و ورزشکار و.... میشوند و هیچگاه از تلاش برای دانش‌آموزان دریغ نمی‌کنند و برای موفقیت دانش‌آموزان از جان و دل خود سعی میکنند تا روزی شاهد ترقی شما باشند.

رئیس آموزش و پرورش شهرقدس عنوان کرد:به زودی جامعه ما بدست شما اداره خواهد شدوشما انسان‌های متعهد،هنرمند و با اخلاق قطعا جامعه‌ای خواهید ساخت که هر روزه پله‌های ترقی را طی میکندو من به شما تبریک میگویم که پیگیر فرهنگ غنی کشور خود و هنر هستید.

این مقام مسئول تصریح کرد:بسیاری از مسئولینی که دلسوزانه فعالیت میکنند روزی مانند شما دانش‌آموز بودند و دغدغه داشتند و اکنون شما را درک میکنند و امروزه ما گاهی با عده‌ای از جوانان برخورد میکنیم که مغرورند و فراموش کرد‌ه‌اند که پدر و مادرشان زمینه ساز این پیشرفت بودند،پدران و مادرانی که از اعماقشان زحمت می‌کشند تا موفقیت فرزندانشان را ببینند.

صادق محمدی خطاب به دانش‌آموزان گفت:این را به یاد داشته‌باشید که پدر و مادر دوم ما معلمان هستند و ما مدیونشان هستیم،بی گمان ما در زندگی به مشکلاتی برمیخوریم و گاهی حلال مشکلاتمان معلمان هستند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده‌لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار