محمد محمودی شاه نشین: ما سعی می‌کنیم با شرکت در استارتاپ‌ها، شهرقدس را به شهری هوشمند تبدیل کنیم

شهرقدس (پانا) - نماینده مردم قدس،شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی دانش‌آموزان هنرمند و فرهنگ دوست را میراثی دانست که همواره میتوان با تکیه بر آنها به پیشرفت امیدوار بود.

کد مطلب: ۹۴۱۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد محمودی شاه نشین: ما سعی می‌کنیم با شرکت در استارتاپ‌ها، شهرقدس را به شهری هوشمند تبدیل کنیم

محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم قدس،شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از برگزیدگان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت،فرهنگی و هنری ،پرسش مهر و نوجوان سالم خاطر نشان کرد:بسیار خرسندم‌ که هم‌اکنون در کنار جمعی از دختران هنرمند و فرهنگ‌دوست هستم و باعث افتخار من است که روزی مانند شما دانش آموز همین منطقه بودم.

او در ادامه افزود: این را بدانید که روزگاری هیچکس به این فکر نمیکرد که شهرقدس پیشرفت چشمگیری داشته باشد ولی حالا روز به روز شاهد ترقی این منطقه و نیز شهروندانش هستیم.

این مقام مسئول ضمن تشکر از زحمات صادق محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرقدس گفت: روزی رئیس آموزش و پرورش قدس به من گفت که ما بیشترین آمار را در مسابقات ورزشی،فرهنگی،قرآنی و هنری داریم و در استان حرف اول را میزنیم ولی لازمه پیشرفت این دانش‌آموزان این است که زمینه آموزش آنها فراهم باشد.این اتفاق سبب شده که من به عنوان خدمتگزار این شهر مسئولیت سنگینی بر دوش ما خواهد گذاشت،مسئولیتی که باید زیرساخت و بستر را فراهم کنیم تا شاهد به ثمر نشستن این دانش‌آموزان و جوانان کوشا باشیم.

او عنوان کرد:شما به پیشرفت امیدوار باشید زیرا چندی پیش ما سالنی نداشتیم که یک مراسم برگزار کنیم ولی حالا صاحب بزرگترین سالن غرب استان تهران هستیم.

نماینده مردم قدس ،شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما فضا را برای شما فراهم می‌کنیم چون میدانیم روزی یاریگر همین شهر خواهید بود وما سعی می‌کنیم با شرکت در استارتاپ‌ها، شهرقدس را به شهری هوشمند تبدیل کنیم.

/خبرنگار:نسترن خدابنده‌لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار