معاون سازمان اوقاف کشور از پروژه‌های عمرانی موقوفات مازندران بازدید کرد

ساری (پانا) - معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از پروژه های عمرانی موقوفات شهرستان بهشهر در استان مازندران بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۹۴۱۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون سازمان اوقاف کشور از پروژه‌های عمرانی موقوفات مازندران بازدید کرد

علیرضا هوشیار معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به اتفاق مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور و با حضور حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از پروژه های عمرانی موقوفات شرق مازندران بازدید کرد.

معاون سازمان اوقاف با حضور در شرق مازندران از پروژه عمرانی موقوفه حاج علیجان، اسدالله و میرزا مهدی‌خان اشرفی بازدید بعمل آورد و بر روند تسریع اجرای پروژه های عمرانی موقوفات در استان مازندران تاکید کرد.

معاون توسعه سازمان اوقاف و مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور در جریان بازدید از پروژه های عمرانی موقوفات مازندران با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر و شهردار این شهرستان دیدار و در راستای همکاری های بیشتر برای عمران و آبادانی موقوفات شرق مازندران با یکدیگر گفت و گو کردند.

علیرضا هوشیار معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه در این بازدیدها ضمن تاکید بر بکارگیری تمامی ظرفیت ها برای احیای موقوفات مازندران بر افزایش بهره وری موقوفات استان در راستای اجرای امینانه نیت واقفین خیراندیش تاکید کرد.

او با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی موقوفات و افزایش بهره وری وقف به تولید و اشتغال کشور کمک فراوانی می کند،کند، گفت: باید از ظرفیت موقوفاتی که قابل سرمایه‌گذاری هستند به درستی استفاده شود و در این راستا سازمان اوقاف از طرح های اقتصادی و دانش بنیان استقبال می کند.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه بکارگیری دانش روز و طرح های دانش‌بنیان اقتصادی در پروژه‌های عمرانی موقوفات را یکی از برنامه‌های مهم سازمان اوقاف در رویکرد جدید دانست و گفت: بر اساس دستور ریاست محترم سازمان اوقاف کشور باید از طرح‌های دانش‌بنیان، علم و فناوری و دانش روز در پروژه های عمرانی موقوفات و حمایت از طرح های دانش بنیان صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار