اولین همایش سفیران جوان شهرستان میناب برگزار شد

هرمزگان(پانا)- اولین همایش سفیران جوان شهرستان میناب با حضور مسئولین و دانش آموزان مینابی در کانون شهید عمرانی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۱۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش سفیران جوان شهرستان میناب برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از میناب، اولین همایش سفیران جوان شهرستان میناب به جهت تکمیل اعضا این مجمع در شهرستان میناب برگزار شد.

در این همایش رئیس مجمع سفیران جوان شهرستان میناب ضمن عرض خیر مقدم گفت :مجمع سفیران جوان زیر نظر مجلس دانش آموزی فعالیت می کند

سیده فاطمه وحدانی با اشاره به اینکه این مجمع به صورت مردم نهاد فعالیت می کند افزود: یکی از اهداف ما از راه اندازی این مجمع در شهرستان میناب ایجاد روحیه نشاط و مسئولیت پذیری در جوانان است.

وی با اشاره به برنامه های آینده این مجمع عنوان کرد :در دستور کار آماده سازی پک های تحصیلی برای دانش آموزان بی بضاعت و رنگ آمیزی مدارس را به صورت مردمی داریم.

وحدانی با دعوت از خیرین به این مجمع تصریح کرد : از اهداف این مجمع می‌توان به ترویج فرهنگ مشارکت جویی، ترویج فرهنگ گفتگو، بهره گیری از نظرات دانش آموزان در اصلاح قوانین و مقررات نام برد.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان میناب در این همایش اظهار کرد: مجمع سفیران جوان،طرح نوینی برای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش است.

امیر مهدی حسینی با دعوت از دانش آموزان و دانشجویان در مشارکت در این مجمع گفت: نیاز انسان جهت رشد و شکوفایی برقراری ارتباط است که این مجمع می تواند محرک خوبی باشد.

گفتنی است، افراد علاقه مند به حضور در این مجمع می توانند از طریق اینستاگرام با آیدی safirane_minab ارتباط برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار