در نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست ‌جمهوری صورت گرفت:

تجلیل از استان آذربایجان غربی به دلیل کسب 6 رتبه برتر کشوری

ارومیه (پانا) - در نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست ‌جمهوری که در سالن اجلاس سران در شهر تهران برگزار شد، از استان آذربایجان غربی به دلیل کسب 6 رتبه برتر کشوری تجلیل و قدردانی شد.

کد مطلب: ۹۴۱۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از استان آذربایجان غربی به دلیل کسب 6 رتبه برتر کشوری

«قدرت اله قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر اظهار کرد: در نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست‌ جمهوری که در 26 تیر ماه و با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مسئولین وزارتی در سالن اجلاس سران واقع در منطقه ولنجک تهران برگزار شد، از استان آذربایجان غربی به دلیل کسب 6 رتبه برتر کشوری تجلیل و قدردانی شد.

قاسمی افزود: رقابت‌های فراخوان پرسش مهر ریاست ‌جمهوری ابتدای سال تحصیلی 98 - 97 در قالب ۲۰رشته و گرایش کار خود را آغاز کرد، این رقابت‌ها در سه سطح منطقه، استان و کشور برگزار شد و پس از ارزیابی در سطح منطقه‌ای و استانی آثار منتخب از استان‌ به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

وی با بیان اینکه در پایان این رقابت‌ها ۲۵۲فرهنگی و دانش‌آموز از سراسر کشور به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند، گفت: از این تعداد، 2 نفر دانش‌آموز و 4 نفر فرهنگی از آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی توانستند با کسب 6 رتبه برتر کشوری برای استان افتخارآفرینی کنند.

قاسمی اضافه کرد: در بخش دانش‌آموزی، دانش آموزان "مهدی پرنیان" از مرحمت آباد و "محدثه عظیمی" از خوی توانستند رتبه های برتر کشوری رشته های خوشنویسی شکسته نستعلیق و فیلم کوتاه را کسب کنند.

وی درخصوص رتبه‌های کسب شده توسط فرهنگیان استان، نیز بیان کرد: "عباس پویان" و "محمد زوار" موفق به کسب رتبه برتر کشوری در رشته های داستان نویسی و شعر شدند. همچنین "مریم محمدی فر" و "فاطمه حمیدی" توانستند رتبه برتر کشوری را در رشته سرود همگانی به دست آورند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در نوزدهمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری، رئیس جمهور از دانش‌آموزان سوال کرده بودند: "در سال گذشته چه مهارت‌هایی را در مدرسه آموختید و چه انتظاراتی در این زمینه‌ دارید؟ دانش‌آموزان پاسخ دهند که چه کسی و کدام معلم بیشتر به آنان در زمینه مهارت‌آموزی کمک کرد و به نظر آنان کدام مهارت‌ها بیشتر برای آینده زندگی آنان مفید بوده و به کار می‌آید؟"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار