جلسه نظارت و ارزیابی روند اجرای پروژه مهر ۹۸ درمنطقه7 

تهران (پانا) - جلسه نظارت و ارزیابی روند اجرای پروژه مهر ۹۸ در آموزش و پرورش منطقه7، با حضور دری، معاون آموزش متوسطه شهر تهران (دبیراجرای پروژه مهر) با همراهی مسئولان کارگروه های متناظر و سعید ربوشه مدیرآموزش و پرورش منطقه7، درسالن شهید مطهری برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۴۱۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه نظارت و ارزیابی روند اجرای پروژه مهر ۹۸ درمنطقه7 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 7، ربوشه؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه درجلسه نظارت و ارزیابی روند اجرای پروژه مهر ۹۸، ضمن خوشامدگویی به همکاران اداره کل و خداقوت و قدردانی از زحمات همکاران کارگروه پروژه مهر در سطح منطقه، هدف از پروژه مهر را فرایندی موثر در جهت آماده سازی مدارس برای استقبال از سال تحصیلی آینده دانست و اظهار داشت: آماده سازی مدارس چه از لحاظ شاداب سازی مدارس و چه از لحاظ ساماندهی نیروی انسانی از وظایف اصلی پروژه مهر در سطح منطقه جهت مهری باشکوه می باشد.

در ادامه جلسه درّی؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل ضمن تشکر از زحمات مناطق در خصوص اجرای پروژه مهر عنوان کرد: کار گروه پروژه مهر در حوزه ستادی باید طوری عمل نمایند؛ تا با بهره گیری از توان و تخصص کلیه همکاران زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم آورند.

وی افزود: شناخت عینی مشکلات و تنگناهای موجود واحدهای آموزشی، دانش افزایی و برگزاری دوره های آموزشی با هدف بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، هدایت نظام دار برنامه های عملیاتی مدارس در قالب برنامه‌های تعالی و تدبیر و اجرای متوازن ساحت های ششگانه تربیتی برای اجرای مطلوب سند تحول بنیادی در بازگشایی شکوهمند مدارس با همدلی و همراهی همه عوامل سهیم و موثر در منطقه میسر خواهد شد.

در پایان جلسه نمایندگان کار گروه ها، جزئیات فعالیت های انجام شده در منطقه را شرح دادند و با همکاران متناظر کار گروه ها در اداره کل به تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار