جدول های بتنی مانع از ورود خودروهای آتش نشانی به محل آتش سوزی در دانشگاه آزاد تبریز شد + عکس

تبریز (پانا) - صبح امروز، خودروی تیم آتش نشانی اعزامی به محل آتش سوزی در دانشگاه آزاد واحد تبریز، به علت وجود موانع بتنی نتوانست به محل حاثه ورود کند.

کد مطلب: ۹۴۱۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جدول های بتنی مانع از ورود خودروهای آتش نشانی به محل آتش سوزی در دانشگاه آزاد تبریز شد + عکس

صبح امروز دود آتش در طبقه فوقانی ساختمان علامه محمد تقی جعفری دانشکده حقوق، الهیات و علوم سیاسی دانشگاه آزاد واحد تبریز همه دانشجویان، کارمندان و اساتید این دانشگاه را با عجله و هراسان از ساختمان بیرون کرد.

بعد از درخواست نیروهای امدادی و حضور ماشین سازمان آتش نشانی در محل حادثه، به علت وجود جدول های سنگی در خیابان منتهی به این ساختمان در داخل دانشگاه که ظاهرا برای جلوگیری از پارک خودروها در وسط خیابان چیده شده بود از یک طرف و از سویی هم وجود موانع در محل چرخش به سمت ساختمان متاسفانه مسیر عبور ماشین آتش نشانی را تنگ کرده بودند.

دانشجویان و اساتید این دانشگاه نیز در گفت و گو با خبرنگار پانا که در محل حادثه حضور داشت، می گویند: فلسفه قرارد ادن این جدول ها در وسط خیابان برای ما هم نامعلوم است و در رفت و آمد خودروها دچار مشکل می شویم.

بعد از برطرف کردن موانع سنگی بالاخره ماشین اعزامی توانست به محل حادثه ورود کند و البته نکته مهم در این است که شاید این آتش سوزی خیلی وسیع و گسترده نبوده است ولی در اتفاقات و حادثه های بعدی که حجم آتش سوزی وسیع است و یا به دلیل زلرله و بلایای طبیعی که به حضور سریع ماشین های امدادی نیاز است وجود چنین موانعی کارشناسی نشده، می تواند تلفات جانی و خسارت های مالی را افزایش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار