ارزش معاملات بورس آذربایجان‌غربی از مرز یک تریلیون ریال گذشت

ارومیه(پانا) - مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طی تیرماه بیش از ۲۰۹ میلیون و ۱۲۵ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی در این استان معامله شد، بیان کرد: ارزش معاملات بورسی طی این مدت در استان بیش از یک تریلیون ریال بود.

کد مطلب: ۹۴۱۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ارزش معاملات بورس آذربایجان‌غربی از مرز یک تریلیون ریال گذشت

وحید جوادی با بیان اینکه شاخص کل بورس استان در مقایسه با ماه قبل از آن ۱۸ هزار و ۱۶۸ واحد افزایش یافت، گفت: این شاخص به ۲۵۳ هزار و ۴۷ واحد رسید.

وی با اعلام اینکه طی ماه گذشته شاخص کل بازار فرابورس نیز افزایش ۲۹۶ واحدی را تجربه کرد، اظهار داشت: این شاخص نیز به سه هزار و ۲۰۶ واحد رسید.

وی با بیان اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۴۸۸ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری مفید بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۷ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد کل معاملات در ماه گذشته مربوط به خرید بود، بیان کرد: طی این مدت سهام شرکت پتروشیمی نوری با هشت درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

جوادی گفت: طی تیرماه ۳۱۰ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار