توسعه و تقویت فعالیت انجمن های کانون های فرهنگی و تربیتی آذربایجان غربی

اومیه(پانا)-رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش آذربایجان غربی از توسعه و تقویت فعالیت انجمن های کانون های فرهنگی و تربیتی استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۱۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و تقویت فعالیت انجمن های کانون های فرهنگی و تربیتی آذربایجان غربی

«بهرام افضلی» با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اقدام مناسب معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در تهیه و تدوین منابع آموزشی اعضای انجمن های کانون های فرهنگی و تربیتی، لزوم توجه بیش از پیش به توسعه سخت افزاری و نرم افزاری این مراکز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: علی رغم کمبود فضای مناسب کانونی در سطح مرکز آذربایجان غربی، وجود زمینه مناسب همکاری های درون و برون سازمانی آموزش و پرورش ایجاب می کند برنامه ریزی لازم را جهت جذب مخاطب از جامعه دانش آموزی برای عضویت در انجمن های 22 گانه صورت گیرد.

افضلی برگزاری جلسات آموزشی و کارگاه های توانمندسازی را برای ایجاد تعامل به منظور تبیین برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی سند تحول بنیادین ضروری دانست و بیان کرد: از آنجا که سند تحول بنیادین به عنوان یکی از اسناد بالادستی، مسیر را برای رسیدن به اهداف عالیه ترسیم کرده است، بنابراین نقش مکملی کانون های فرهنگی و تربیتی در نظام آموزش و پرورش، مسئولیت ما را در توجه به این مراکز خطیر کرده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار